TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

W lokomotywie 6Dg – 156 trzeba naprawić silniki trakcyjne
InfoRail.pl - Opublikowano: 02.05.2020 12:45:28
zdjęcie ilustracyjne (Wikipedia/Milek4, lic. CC BY-SA 4.0)

KGHM Polska Miedź poszukuje wykonawcy  naprawy okresowej P4 4 sztuk silników trakcyjnych typu LS-430 wraz z maźnicami panewek i zawieszeniem silników trakcyjnych z lokomotywy spalinowej 6Dg – 156.

Podzespoły należy naprawić zgodnie z obowiązującą Dokumentacją Systemu Utrzymania dla lokomotywy spalinowej typu 6Dg.

Wykaz prac dodatkowych, które mogą wystąpić podczas naprawy:

- przezwojenie wirnika (szt.)

- regeneracja cewki pomocniczej (szt.)

- regeneracja cewki głównej (szt.)

- wymiana szczotkotrzymacza (szt.)

- wymiana cewki głównej stojana (szt.)

- wymiana cewki pomocniczej stojana (szt.)

- wymiana wału wirnika (szt.)

- wymiana komutatora (szt.)

- wymiana łożyska NH 322 (szt.)

- wymiana łożyska NU 424 (szt.)

- wymiana uzwojenia kompensacyjnego (kpl)

- dopasowanie maźnicy strona K (szt.)

- dopasowanie maźnicy strona PK (szt.)

- wymiana koła zębatego (szt.)

Oferty można składać do 5 maja 2020 roku.

W ofercie należy określić:

- koszt wykonania naprawy okresowej P4 silnika trakcyjnego zł netto

- koszt prac dodatkowych zł netto

- termin realizacji naprawy 4 szt. silników trakcyjnych dni robocze liczone od daty otrzymania informacji o gotowości do odbioru podzespołów

- gwarancję m-ce.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
lokomotywa
silnik
P4

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....