W lokomotywie 6Dg – 156 trzeba naprawić silniki trakcyjne

inforail
02.05.2020 10:45
0 Komentarzy

KGHM Polska Miedźposzukuje wykonawcy  naprawy okresowej P44 sztuk silników trakcyjnych typu LS-430 wraz z maźnicami panewek izawieszeniem silników trakcyjnych z lokomotywy spalinowej 6Dg – 156.

Podzespoły należy naprawić zgodnie z obowiązującąDokumentacją Systemu Utrzymania dla lokomotywy spalinowej typu 6Dg.

Wykaz prac dodatkowych, które mogą wystąpić podczas naprawy:

– przezwojenie wirnika (szt.)

– regeneracja cewki pomocniczej (szt.)

– regeneracja cewki głównej (szt.)

– wymiana szczotkotrzymacza (szt.)

– wymiana cewki głównej stojana (szt.)

– wymiana cewki pomocniczej stojana (szt.)

– wymiana wału wirnika (szt.)

– wymiana komutatora (szt.)

– wymiana łożyska NH 322 (szt.)

– wymiana łożyska NU 424 (szt.)

– wymiana uzwojenia kompensacyjnego (kpl)

– dopasowanie maźnicy strona K (szt.)

– dopasowanie maźnicy strona PK (szt.)

– wymiana koła zębatego (szt.)

Oferty można składać do 5 maja 2020 roku.

W ofercie należy określić:

– koszt wykonania naprawy okresowej P4 silnika trakcyjnegozł netto

– koszt prac dodatkowych zł netto

– termin realizacji naprawy 4 szt. silników trakcyjnych dnirobocze liczone od daty otrzymania informacji o gotowości do odbiorupodzespołów

– gwarancję m-ce.

Komentarze