TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

W nowym rozkładzie bez pociągów Warszawa ? Leszno ? Wrocław, ile by to kosztowało?
InfoRail - Opublikowano: 14.11.2016 09:15:55 3 komentarze
W nowym rozkładzie bez pociągów Warszawa ? Leszno ? Wrocław, ile by to kosztowało?

Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa przedstawiło szacunkową analizę kosztu uruchomienia połączenia Warszawa ? Poznań ? Leszno - Wrocław w oparciu o średni koszt dla kategorii TLK w roku 2016. Ile to mogłoby kosztować?

Dane zawarte zostały w poniższej tabeli:

Ministerstwo zastrzega jednak, że ze względu na skumulowanie takich czynników jak brak od 2 lat połączenia na trasie Wrocław ? Poznań ? Warszawa czy wpływ modernizacji linii kolejowej nr 3 wyznaczenie w sposób wiarygodny szacunkowej wielkości potoku pasażerskiego, a wtórnie prognozowanego przychodu jest niezwykle trudne.

W rocznym rozkładzie jazdy edycji 2016/2017 (analogicznie jak w rozkładzie jazdy 2015/2016) PKP Intercity nie zaplanowały uruchomienia bezpośredniego połączenia kolejowego w takiej relacji, jednakże rozpatrywana jest możliwość uruchomienia połączenia Leszna z Warszawą przez Poznań w ramach korekty rozkładu jazdy 2016/2017 od 11 czerwca 2017 r.

Obsługa relacji Leszno ? Warszawa przez Poznań możliwa byłaby poprzez wydłużenie pociągu TLK 71150/1 i 17150/1 "Warta" relacji Poznań Główny ? Warszawa Wschodnia ? Poznań Główny. Należy mieć jednak na względzie zbieżność terminu z rozpoczynającą się przerwą w ruchu na linii kolejowej nr 3 i związane z tym wydłużenie czasu przejazdu o około godzinę w związku z planowanym kursowaniem pociągów drogą okrężną przez Gniezno, Inowrocław Rąbinek. Dlatego też rozwiązanie polegające na zapewnieniu bezpośredniego połączenia Leszna z Warszawą wydaje się zasadne dopiero po zakończeniu prac na linii kolejowej nr 3.

MIB podaje, że rezygnacja z połączeń bezpośrednich na trasie Wrocław ? Leszno ? Warszawa związana była ze skierowaniem pociągów relacji Wrocław ? Warszawa trasą przez Opole, Częstochowę Stradom oraz CMK, która to zapewnia znacznie atrakcyjniejszy czas przejazdu. Główną intencją połączenia, ze względu na potencjał przewozowy Wrocławia i Leszna, jest zagwarantowanie bezpośredniego przejazdu w relacji międzywojewódzkiej Wrocław ? Warszawa, a nie Leszno ? Warszawa. Dodatkowym powodem rezygnacji z połączenia Wrocław ? Warszawa przez Leszno, Poznań było nasilenie prac modernizacyjnych na linii 271 i związane z tym wydłużenie czasu przejazdu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity. Leszno
TLK
  • gutek – 14.11.2016

    jakby tak liczyc to nic nie pojedzie

  • mediafun – 14.11.2016

    No tak chyba z Leszna przez Ostrów Wlkp i potem na lodz i wawe. Czas przejazdu o dziwo porównywalny gdy zaczną remont poznań- wawa

  • kolejFAN – 15.11.2016

    kłania się brak druta od Krotoszyna do Leszna..nie rozumiem jak można wszystko wyliczać na podstawie kosztów. Przecież koszty to jedno a dwa to cel - służba publiczna, jeśli jakiś pociąg jest potrzebny to go uruchamiamy! Tak jest w normalnych krajach ale nie u nas. Na zbrojenia miliardy są ,ale na podstawową komunikacje dla regionów nie ma.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...