TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

W październiku koniec prac w najdłuższym tunelu skalnym
InfoRail.pl - Opublikowano: 15.09.2020 12:45:26
W październiku koniec prac w najdłuższym tunelu skalnym (mat. pras.)

W październiku zakończą się prace remontowe w tunelu kolejowym pod Małym Wołowcem – najdłuższym skalnym tunelu w Polsce. Remont obiektu w tym roku kosztował 8 mln zł – podały we wtorek PKP Polskie Linie Kolejowe.

Tunel pod Małym Wołowcem leży na trasie kolejowej pomiędzy Wałbrzychem a Jedliną Zdrój. To najdłuższy skalny tunel kolejowy w Polsce – mierzy 1603 m; powstał w 1912 r.

Prace remontowe prowadzone są tam od ubiegłego roku i mają zakończyć się w październiku. "Obiekt ma wzmocnioną wewnętrzną obudowę. Wykonawca oczyścił jej ceglaną powierzchnię, usunął poluzowane elementy i uzupełnił spoiny. Udrożniono i oczyszczono kanały wentylacyjne. Zmienił się wygląd wjazdów do tunelu. Oczyszczone są ściany czołowe wraz z gzymsami. Usunięto luźne bloki, odłamki skalne i samosiejki" - przekazał we wtorek PAP rzecznik PKP PLK Mirosław Siemieniec.

Rzecznik dodał, że skalne ściany przy tunelu będą zabezpieczone specjalnymi siatkami, a nad tunelem zostaną odtworzone rowy odwadniające.

Siemienic podkreślił, że prowadzone obecnie prace remontowe nie mają wpływu na ruch pociągów. Wcześniej, od końca kwietnia do końca sierpnia, na odcinku Wałbrzych Główny – Głuszyca obowiązywała zastępcza komunikacja autobusowa.

Siemienic podał, że w tym roku prace remontowe w tunelu kosztowały około 8 mln zł, w ubiegłym zaś, kiedy remontowana też m.in. tory, ponad 10 mln zł.(PAP)


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP PLK
tunel

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....