TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

W weekend Pendolino w podwójnym zestawieniu
InfoRail.pl - Opublikowano: 22.06.2017 13:02:13 13 komentarzy
W weekend Pendolino w podwójnym zestawieniu (foto: PKP IC)

Taborowa ciekawostka od PKP Intercity. Przewoźnik poinformował, że Pendolino po raz kolejny pojadą w podwójnej trakcji.

W najbliższy wakacyjny weekend, tj. 24 i 25 czerwca pociągi EIP 1500 rel. Warszawa Zachodnia – Gdynia Główna, EIP 5304 rel. Gdynia Gł. – Kraków Gł. oraz EIP 3104 rel. Kraków Gł. – Warszawa Wsch. będą obsłużone jednostkami ED250 w podwójnym zestawieniu. Nie będzie to pierwszy taki przypadek. Pendolino w trakcji podwójnej kursowały już chociażby w czasie Światowych Dni Młodzieży. Wówczas składy te pojechały w takim zestawieniu po raz pierwszy. Ale tylko 130 km/h. Teraz ma być inaczej. Tandem będzie jechał z rozkładową prędkością, a zatem na niektórych odcinkach rozpędzi się do 160 km/h.   



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ED250
Pendolino
  • gutek – 22.06.2017

    we wszystkie weekendy wakacji powinno tak być

  • mechanik – 22.06.2017

    Owszem, pojechały w tandemie w czasie ŚDM, ale... 130km/h. Idiotyzm.

  • Tomek – 22.06.2017

    czemu w czasie ŚDM ww. składy jeździły tylko i aż 130 km/h?Rok temu się nie dało a teraz się da?

  • G.kolejarz – 22.06.2017

    Trzeba by dokupić tych Pendolino.Pasażerów przybywa. Te dwadzieścia jednostek niedługo okaże się za mało.

  • Ja – 22.06.2017

    Oczywiscie, ze dokupic, ale z Tiltem i dać na linię Gdynia-Zakopane

  • G.kolejarz – 22.06.2017

    Niedawno jechałem do Zakopanego Piękna trasa.W sumie dałoby się pokonać ją w około 2 godziny. Trzeba dokończyć jak najprędzej rozpoczęte inwestycje-to po pierwsze.Po wtóre to mój i ni tyko żal i pretensje pod adresem PLK : jak wygląda bieżące utrzymanie linii .Dlaczego nikt ni wymienia na bieżąco zużytych podkładów, nie podbija toru,nie dokręca śrób .Tor i pobocze są zaniedbane .Ktoś za to odpowiada.To nie są prace wymagające inwestycji.To się nazywa bieżące utrzymanie.

  • andrzejh69 – 23.06.2017

    @G.kolejarz - nie dokręcają śrób, bo czegoś takiego nie ma. Są śruby, które pewno dokręcają.

  • mechanik – 23.06.2017

    @Tomek Szaleństwo ŚDM i łapanka maszynistów, brak podwójnej obsady. Oczywiście zawsze znajdą się inteligentni inaczej tłumacząc, że podwójne Pendolino za dużo zżerało/by prądu. Jak się takie coś czyta, to zwyczajnie ręce same opadają.

  • Tomek – 23.06.2017

    @mechanik,a możesz mi powiedzieć czy informacje o tym, że w początkowym okresie eksploatacji ED250 na polskich torach, "wywalało" podstacje trakcyjne, czy też są to raczej opowieści z mchu i paproci?Kwestia zużycia energii elektrycznej - możesz mi powiedzieć jak podwójne zestawienie ED250 przekłada się na zużycie energii na danej trasie (o ile więcej tego prądu "zeżre" taki skład) względem pojedynczej jednostki ww. typu?

  • Misiek Krk – 23.06.2017

    Problem nie w zżeraniu prądu ale w możliwościach podstacji zasilających. I nie są to opowieści z mchu i paproci. Niektóre ledwo zipią przy rozruchu 2xED250, dlatego takie szaleństwo ze 130km/h. Nawet z rozruchem Vectrona ze składem jest niekiedy problem.

  • G.kolejarz – 24.06.2017

    Panie Andrzeju czy Pan widział z bliska tor na odcinku Kraków -Zakopane.Zza biurka tego nie widać. Przez mocno zaciemnione okna luksusowej limuzyny tego tez nie widać. Zapewniam Pana że niektóre odcinki tego toru pamiętają lata 60 ubiegłego wieku.

  • Tomek – 25.06.2017

    @Misiek Krk,dzięki za info.Korzystając z okazji, mam do Ciebie jeszcze dwa pytania:1. czy podstacje należą do PKP Energetyka?2. czy ich właściciel oraz zarządca infrastruktury widząc co się dzieje, nie planuje ich modernizować?

  • Kamoloza – 06.07.2017

    Zamiast Pendolino możnaby kupić 5 Impulsów. Tak naprawde to pieniądze w błoto, gdyż na polskich torach max. prędkością jest 160 km/h.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....