TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

W weekend Pendolino w podwójnym zestawieniu
InfoRail.pl - Opublikowano: 22.06.2017 13:02:13 13 komentarzy
W weekend Pendolino w podwójnym zestawieniu (foto: PKP IC)

Taborowa ciekawostka od PKP Intercity. Przewoźnik poinformował, że Pendolino po raz kolejny pojadą w podwójnej trakcji.

W najbliższy wakacyjny weekend, tj. 24 i 25 czerwca pociągi EIP 1500 rel. Warszawa Zachodnia – Gdynia Główna, EIP 5304 rel. Gdynia Gł. – Kraków Gł. oraz EIP 3104 rel. Kraków Gł. – Warszawa Wsch. będą obsłużone jednostkami ED250 w podwójnym zestawieniu. Nie będzie to pierwszy taki przypadek. Pendolino w trakcji podwójnej kursowały już chociażby w czasie Światowych Dni Młodzieży. Wówczas składy te pojechały w takim zestawieniu po raz pierwszy. Ale tylko 130 km/h. Teraz ma być inaczej. Tandem będzie jechał z rozkładową prędkością, a zatem na niektórych odcinkach rozpędzi się do 160 km/h.   



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ED250
Pendolino
  • gutek – 22.06.2017

    we wszystkie weekendy wakacji powinno tak być

  • mechanik – 22.06.2017

    Owszem, pojechały w tandemie w czasie ŚDM, ale... 130km/h. Idiotyzm.

  • Tomek – 22.06.2017

    czemu w czasie ŚDM ww. składy jeździły tylko i aż 130 km/h?Rok temu się nie dało a teraz się da?

  • G.kolejarz – 22.06.2017

    Trzeba by dokupić tych Pendolino.Pasażerów przybywa. Te dwadzieścia jednostek niedługo okaże się za mało.

  • Ja – 22.06.2017

    Oczywiscie, ze dokupic, ale z Tiltem i dać na linię Gdynia-Zakopane

  • G.kolejarz – 22.06.2017

    Niedawno jechałem do Zakopanego Piękna trasa.W sumie dałoby się pokonać ją w około 2 godziny. Trzeba dokończyć jak najprędzej rozpoczęte inwestycje-to po pierwsze.Po wtóre to mój i ni tyko żal i pretensje pod adresem PLK : jak wygląda bieżące utrzymanie linii .Dlaczego nikt ni wymienia na bieżąco zużytych podkładów, nie podbija toru,nie dokręca śrób .Tor i pobocze są zaniedbane .Ktoś za to odpowiada.To nie są prace wymagające inwestycji.To się nazywa bieżące utrzymanie.

  • andrzejh69 – 23.06.2017

    @G.kolejarz - nie dokręcają śrób, bo czegoś takiego nie ma. Są śruby, które pewno dokręcają.

  • mechanik – 23.06.2017

    @Tomek Szaleństwo ŚDM i łapanka maszynistów, brak podwójnej obsady. Oczywiście zawsze znajdą się inteligentni inaczej tłumacząc, że podwójne Pendolino za dużo zżerało/by prądu. Jak się takie coś czyta, to zwyczajnie ręce same opadają.

  • Tomek – 23.06.2017

    @mechanik,a możesz mi powiedzieć czy informacje o tym, że w początkowym okresie eksploatacji ED250 na polskich torach, "wywalało" podstacje trakcyjne, czy też są to raczej opowieści z mchu i paproci?Kwestia zużycia energii elektrycznej - możesz mi powiedzieć jak podwójne zestawienie ED250 przekłada się na zużycie energii na danej trasie (o ile więcej tego prądu "zeżre" taki skład) względem pojedynczej jednostki ww. typu?

  • Misiek Krk – 23.06.2017

    Problem nie w zżeraniu prądu ale w możliwościach podstacji zasilających. I nie są to opowieści z mchu i paproci. Niektóre ledwo zipią przy rozruchu 2xED250, dlatego takie szaleństwo ze 130km/h. Nawet z rozruchem Vectrona ze składem jest niekiedy problem.

  • G.kolejarz – 24.06.2017

    Panie Andrzeju czy Pan widział z bliska tor na odcinku Kraków -Zakopane.Zza biurka tego nie widać. Przez mocno zaciemnione okna luksusowej limuzyny tego tez nie widać. Zapewniam Pana że niektóre odcinki tego toru pamiętają lata 60 ubiegłego wieku.

  • Tomek – 25.06.2017

    @Misiek Krk,dzięki za info.Korzystając z okazji, mam do Ciebie jeszcze dwa pytania:1. czy podstacje należą do PKP Energetyka?2. czy ich właściciel oraz zarządca infrastruktury widząc co się dzieje, nie planuje ich modernizować?

  • Kamoloza – 06.07.2017

    Zamiast Pendolino możnaby kupić 5 Impulsów. Tak naprawde to pieniądze w błoto, gdyż na polskich torach max. prędkością jest 160 km/h.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....