TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Wagony WARS-u komisyjnie zdyskwalifikowane
InfoRail.pl - Opublikowano: 09.10.2018 11:57:06 3 komentarze
Wagony WARS-u komisyjnie zdyskwalifikowane

Jaka jest przyczyna nagminnych braków wagonów gastronomicznych w EIC? Takie pytanie ministrowi Andrzejowi Adamczykowi zadał poseł Ryszard Petru.

W swojej interpelacji stwierdził, że brak wagonów nie jest rekomendowany obniżką cen, a także nie jest podawany wcześniej do informacji.

W odpowiedzi wiceminister Andrzej Bittel napisał, że przyczyną niższej obecnie dostępności wagonów gastronomicznych jest wyłączenie z eksploatacji, tj. od października 2017 r. do dnia dzisiejszego, 6 wagonów – na 14 lat przed terminem wynikającym z cyklu utrzymaniowego. Wagony te zostały komisyjnie zdyskwalifikowane z dalszej eksploatacji. W celu poprawy sytuacji w tej grupie wagonów, PKP Intercity w lipcu 2018 r. ogłosiło postępowanie na wykonanie modernizacji 10 wagonów, które po wykonaniu naprawy będą wagonami gastronomicznymi i uzupełnią ofertę przewoźnika w tym zakresie.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
WARS
PKP Intercity
wagon
  • Sebastian Pioro – 09.10.2018

    Brak warsu bo nie ma obsługi 😂😂😂😂 czyli cięcie kosztów...

  • Jan Grzywacz – 09.10.2018

    Płać grubą kasę za bilet i zabieraj kanapki, kawę czy wodę z domu :D Prestiż według PKP

  • Marcin Gutowski – 09.10.2018

    Ten problem istnieje zawsze.

  • Maciej Tomaszewski – 09.10.2018

    Zdyskwalifikowane? W sensie, że z jakiegoś powodu zabroniono ich dalszej eksploatacji i nie można ich nawet naprawić, tylko muszą zostać skasowane?

  • DarekP – 09.10.2018

    Czy można by było poznać więcej szczegółów, jakie konkretnie wagony zdyskwalifikowano? Sam fakt miał miejsce rok temu, a sprawa wypływa dopiero dziś? Co co chodzi? W w przetargu na te 10 wagonów gastronomicznych jedyna oferta FPS przekroczyła budżet o ponad 17%, a powstanie 1 wagonu kosztuje ponad 6 mln brutto, a to ponad 40% więcej, niż 2 lata temu chciała z a analogiczny zakres Pesa.

  • Tomasz Potoczny – 10.10.2018

    Dlaczego skasowano wagony na 14 miesięcy wcześniej i potem ogłoszono przetarg? Nie można było ogłosić przetargu a te mogły sobie jeszcze jeździć te 14 miesięcy

  • Damian Kazimierczak – 10.10.2018

    Dyskwalifikacja wagonów restauracyjnych to tylko jakiś powód oficjalny rozwiązania problemu taborowego. Ceny w Warsie kosmiczne a więc zyski nie pokrywały kosztów eksploatacji . Kiedyś nawet w jednostkach elektrycznych typu ED72 gdzie był mały bufet, wagon restauracyjny czy barowy powinien być standardowy w opcji bar/ restaurant w jednym wagonie a cenowo powinno być nie co ale to nie co drożej niż na ulicy + koszta manipulacyjne związane z obsługą a nie zaporowe. Wówczas duże zainteresowanie skutkowało by dążeniem do rozwiązania problemu braku wagonów. Ta metoda od dawna jest sprawdzona.

  • Dariusz Świerczek – 10.10.2018

    Brak WARS-u, czyli na podróż własny prowiant i po problemie - przynajmniej wiadomy będzie powód ewentualnego rozwolnienia 😉😅

  • mb7375 – 10.10.2018

    14 lat czy 14 miesięcy ???Jeżeli 14 lat to ledwo 6 lat po naprawie głównej ? czyli wagony po p5 z 2012 roku ?

  • DarekP – 11.10.2018

    Problem prawdopodobnie dotyczy wagonów REST (XBWR), zmodernizowanych w latach 2009-2010.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....