TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

WARS z umową na obsługę wagonów sypialnych i kuszetek
INFORAIL - Opublikowano: 28.09.2015 22:25:09
WARS z umową na obsługę wagonów sypialnych i kuszetek

PKP Intercity i WARS podpisali umowę świadczenie usług w wagonach sypialnych (WL), z miejscami do leżenia z pościelą (Bc) i z miejscami do leżenia bez pościeli (Bbpc) polegających na przygotowaniu wagonów sypialnych i z miejscami do leżenia z pościelą do obsługi podróżnych i obsłudze podróżnych w wagonach WL, Bc, Bcbp w trakcie jazdy. WARS był jedynym podmiotem startującym w przetargu.

Umowa zobowiązuje spółkę do wykonywania następujących prac:

1) przygotowaniu wnętrz wagonów WL, Bc do przewozu osób, w tym między innymi:
a) sprzątanie wnętrz wagonów;
b) utrzymanie sprawności technicznej i eksploatacyjnej wnętrz wagonów;
c) zakup niezbędnej pościeli, bielizny pościelowej, ręczników wielokrotnego użytku oraz ich pranie;
d) zakup niezbędnej ilości zasłonek, kotar, rolet, chodników i ich czyszczenie oraz naprawa;
e) zakup wieszaków ubraniowych, tacy do serwowania zimnych i gorących napojów, czajników stalowych, kuchenek elektrycznych, drabinek;
f) zakup i wymiana butli gazowych (jak również zapewnienie uzupełniania w gaz propan butan) oraz reduktorów gazowych;
g) zaplanowanie ilości oraz zakup i dostawa opału, płynu niezamarzającego do układu grzewczego wagonów sypialnych oraz oleju opałowego na każdy sezon grzewczy (koszty pokrywa Zamawiający);
h) opalanie węglem wagonów WL;
i) usuwanie popiołu z wagonów WL i gospodarowanie odpadami;

j) drobne naprawy i konserwacja urządzeń zamontowanych wewnątrz wagonów WL i Bc;
k) nadzorowanie wagonów z włączonym ogrzewaniem elektrycznym lub olejowym znajdujących się w rezerwie czynnej lub włączonych do składów pociągów, przekazywanie Zamawiającemu informacji o zaistniałych nieprawidłowościach oraz nadzór nad pracą układu wentylacyjno-nawiewnego;
l) zabezpieczenie wagonów przed włamaniem, kradzieżą i dewastacją oraz ponoszenie odpowiedzialności za szkody wyrządzone wskutek włamania;
m) zakup i dostawa środków czystości do wagonów WL, Bc (m.in. papier toaletowy, środki do sprzątania, płyny do dezynfekcji, ścierki, mopy, wiadra itp.);
2) obsługa podróżnych odbywających przejazd w wagonach WL i Bc, w tym w szczególności:
a) przygotowanie przedziałów i miejsc (w tym ścielenie łóżek) zakup i wydawanie podróżnym zestawów higienicznych, które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie
b) zakup i wydawanie podróżnym zestawów poczęstunkowych (napojów, przekąsek) które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie
3) obsługa podróżnych odbywających przejazd w wagonach Bcbp, w tym w szczególności:
a) zakup i wydawanie prześcieradeł jednorazowych, które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie
4) otaczanie podróżnego opieką, interesowanie się jego potrzebami ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osoby niepełnosprawnej;
5) sprzedaży z mini baru produktów spożywczych (z wyłączeniem napojów alkoholowych);
6) zakup i wydawanie podróżnym napojów w sytuacjach awaryjnych, które Wykonawca zapewnia we własnym zakresie;
7) utrzymanie czystości korytarzy, oraz toalet wagonów WL i Bc podczas jazdy;
8) prowadzenie wymaganej dokumentacji drogowej;
9) informowanie służb porządkowych i pracowników Zamawiającego o wszystkich sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa podróży;
10) dokonywania poświadczeń na biletach;
11) rejestrowanie w dokumentacji drogowej wszystkich usterek technicznych powstałych podczas jazdy i zgłoszenie ich kierownikowi pociągu;
12) zapewnienie wykwalifikowanej obsługi w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania usług;
13) Pokrycie kosztów związanych z zapewnieniem w pociągach miejsc wypoczynku dla obsługi wykonującej usługi w imieniu Wykonawcy w pociągach;
14) zapewnienie ubioru odzieży służbowej dla obsługi według jednolitego wzoru;
15) organizacja szkoleń dla obsługi z instrukcji i przepisów oraz bieżąca aktualizacja informacji niezbędnych do wykonywania usługi;
16) zapewnienie obecności obsługi w wagonie podczas jazd próbnych na kolejach UZ, BC, i RŻD po naprawach okresowych wózków szerokotorowych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
WARS
PKP Intercity
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....