TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Warszawa: ET22 mogą jechać jedynie na wprost
R. Piech - Opublikowano: 01.02.2008 14:35:59
Warszawa: ET22 mogą jechać jedynie na wprost
W dniu 12.01.2008 PKP PLK wydało zarządzenie odnośnie prowadzenia ruchu pociągów ciągniętych lokomotywami serii ET22. Ta seria lokomotyw zyskała sobie złą sławę z racji zastosowania wózków trójosiowych, które mają bardzo negatywny wpływ na torowisko w łukach. Jednak najnowszy dokument odkrywa kolejne wady serii. Otóż Biuro Eksploatacji zaleciło takie kierowanie ruchem pociągów ciągniętych przez ET22 na stacjach aby unikać jazdy na kierunku zwrotnym po rozjazdach. Oczywiście tylko tam gdzie jest to możliwe. Jak czytamy dalej”Główny inspektor Bezpieczeństwa Ruchu Kolejowego Włodzimierz Pijewski przedstawił okoliczności wprowadzenia w życie takiego działania. Jego podłożem były ogólnie znane nagminne przypadki wykolejeń tej serii lokomotyw. Ilość tych wykolejeń stała się powodem pisemnego wystąpienia do Urzędu Transportu Kolejowego zwracającego uwagę na skalę tego zjawiska”. Czytając dalej dowiadujemy się, że według obiegowej opinii wynika to z wad konstrukcyjnych lokomotyw, jednak ze statystyki wypadkowej blisko 60% wykolejeń jest spowodowanych złym stanem torowiska. Dlatego też zdecydowano się unikać trasowania pociągów tej serii po rozjazdach o niższych parametrach
Źródło: Opracowane na podstawie:www.zzdrpkp.org.pl

Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP
PKP PLK
PKP Cargo
ET22
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....