TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Warszawa: Koniec EN57 na liniach S1 i S2
ZTM WARSZAWA 25.09.2011 - Opublikowano: 25.09.2011 19:16:52 1 komentarz
Warszawa: Koniec EN57 na liniach S1 i S2

Od 24 września br. na liniach obsługiwanych przez spółkę Szybka Kolej Miejska –S1, S2 oraz część kursów linii S9 - pasażerów będą wozić wyłącznie nowoczesne pociągi Newag 14WE i 19WE oraz Pesa 27WE ELF. Z torów znikną ostatnie dwa, wypożyczone przez SKM, składy EN57.
Obecnie w taborze Szybkiej Kolei Miejskiej jest 8 pociągów Newag 14WE i 4 składy 19WE. Na szyny wyjeżdżają kolejne pociągi Pesa 27WE ELF. Spółka kupiła 13 tych pojazdów. Docelowo będą wykorzystywane do obsługi połączenia z Lotniska Chopina. Do czasu jego uruchomienia, obsługują istniejące linie SKM.
Sukcesywna dostawa „Elfów”pozwoliła zastąpić wysłużone składy EN57. Z końcem sierpnia br. przestały kursować pociągi wypożyczone od SKM z Trójmiasta, teraz zostaną wycofane ostatnie dwie jednostki, dzierżawione od Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego z Mińska Mazowieckiego.
W przyszłym roku tabor SKM zasili sześć kolejnych zespołów trakcyjnych - Newag 35WE, uzyskanych na podstawie umowy leasingu.
Ponieważ wszystkie nowe pociągi SKM są wyposażone w biletomaty, od 1 października br. w tych urządzeniach pasażerowie będą mogli podstawowo zaopatrywać się w bilety. Kierownicy pociągów SKM będą sprzedawali bilety tylko w przypadku awarii automatu. Będą dysponowali wyłącznie biletami jednorazowymi.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Warszawa
ZTM Warszawa
Elf
SKM Warszawa
  • gosc – 26.09.2011

    Cieszę się, stare EN57 mocno wibrowały, oby nowe się mało psuły....

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....