TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Warszawa: PKP Energetyka S.A. udrażniała szlaki kolejowe
WWW.PKP.PL - Opublikowano: 20.10.2009 14:33:27 1 komentarz
Warszawa: PKP Energetyka S.A. udrażniała szlaki kolejowe

Nagły atak zimy w ostatnich dniach spowodował duże utrudnienia w ruchu kolejowym. PKP Energetyka S.A. natychmiastowo przystąpiła do działań;430 pracowników oraz 80 pojazdów usuwało powalone drzewa i naprawiało uszkodzoną sieć trakcyjną. Łącznie odnotowano prawie 200 takich przypadków.
Nagły atak zimy, szalejące wichury i duże opady śniegu od 14 do 17 października br spowodowały duże utrudnienia na liniach kolejowych w całej Polsce. Pracownicy PKP Energetyka S.A. z odpowiednimi służbami ratowniczymi natychmiast przystąpili do działań. Łącznie 430 osób oraz 80 pojazdów pracowało non stop przy udrażnianiu linii kolejowych. Głównym ich zadanie było usuwanie powalonych i przechylonych drzew oraz gałęzi dotykających do przewodów jezdnych a także naprawa sieci trakcyjnej. Odnotowano prawie 200 takich przypadków.
14 października atak zimy spowodował największe problemy w ruchu kolejowym. Pociągi w całej Polsce miały duże utrudnienia. W pierwszej kolejności udrażniano najważniejsze połączenia: Warszawa –Gdańsk, Warszawa –Kraków, Warszawa Dorohusk, Warszawa –Terespol, Warszawa –Katowice, Katowice –Zwardoń, Lublin –Przeworsk oraz Wrocław –Zgorzelec. 15 października już tylko na południu Polski, ze względu na duże opady śniegu, pociągi nie docierały na czas w miejsca docelowe. Zamknięta była m.in. trasa Kraków –Zakopane. Obecnie na wszystkich liniach kolejowych w Polsce nie ma problemów związanych z trudnymi warunkami atmosferycznymi.
„Dzięki temu, że mamy zaangażowanych, przygotowanych do pracy w trudnych warunkach pracowników wyposażonych w nowoczesny sprzęt zlokalizowany w 14 zakładach w całej Polsce mogliśmy natychmiastowo zareagować”–mówi Konrad Tuliński, Członek Zarządu, Dyrektor Techniczny PKP Energetyka S.A. –„wszystkie siły skierowaliśmy na linie kolejowe. Priorytetem dla nas było możliwie najszybsze przywrócenie ruch pociągów”.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP
PKP Energetyka
PKP PLK
  • Rybniczanin – 20.10.2009

    Pozwoliłem sobie wkleić opis tego dnia przez kolege z regionu. Śnieg powalił drzewa na odcinku z Mikołowa do Orzesza i rozpoczeła się wielogodzinna masakra. Ale od początku. Wybrałem się dziś na pociąg o 7.05 z O.Jaśkowic wszystko wydawało się ok pociąg w peronach nagrzany, reflektory włączone. Przyszła godzina odjazdu i pojawiła się konduktorka: pociąg nie jedzie bo szlak nieprzejezdny, z powrotem na autobus z Rybnika. Po dojściu na autobus(zaparkowany przy placyku koło nastawni) okazało się że kierowca nic nie wie i ze jedzie ale do Rybnika, kierowca w drugim autobusie to samo. Po chwili przyszła konduktorka że to nie te autobusy że przyjada za chwilę inne. Przyjechał 1 po 15 min czekania- ludzie biegiem bo autobus na przejeździe, kierowca nic nie wie że trzeba jechać do Katowic. Po chwili przybiega konduktorka że nie ten autobus ludzie z powrotem do autobusu zaparkowanego koło nastawni. Scisk tłok każdy chce wejść ludzie ładują się też do drugiego autobusu stojącego obok. Tłok niesamowity część ludzi się nie mieści konduktorka również. Pierwszy autobus odjeżdza, z okna widać konduktorkę atakowaną przez ludzi. Widać też kolejne autobusy które przyjechały chyba z Rybnika razem 5. Na Katowice pojechały 2. Nie wiem czy wszyscy się zmieścili do drugiego autobusu. Kierowca jedzie do Orzesza. W orzeszu widać pociąg który przyjechał od strony Katowic. Oprócz pociągu naprzeciwko stacji stoi pokaźny tłumek. Niektórzy rozpoznają kierowcę okazuje się że są to ludzie którzy zostali podwiezieni do Orzesza przez tego kierowce(miał to być 1 pociąg do Kat.(ten po 4...)). może ze dwie osoby się wbiły siłą. Przyjeżdza drugi autobus to samo ludzie się nie mieszczą. Niektórzy zaczynają głośno protestować i pomstować na kierowce. Kierowca na to że on jedzie gdzie mu każa, on tylko jeździ nie decyduje. Nigdzie nie ma pracowników PR bo się nie zmieścili. Po chwili okazuje się że ten pociąg który wjechał na stację wrócił się ze szlaku. Ludzie są coraz bardziej nerwowi a jest ich dość dużo. Kierowca zamyka drzwi i rusza bez odgórnej zgody, to samo robi drugi. Warunki trudne błoto pośniegowe, drzewka które są podnoszone przez dach autobusu. W połowie trasy pada pytanie przez nagłośnienie czy ktoś wysiada w Łaziskach. Ktoś woła że się wysiadają, kierowca nie słyszy jedzie aż do Mikołowa. W Mikołowie wysiadka która zajmuje trochę czasu trzeba w końcu rozładować dwa autobusy. Wszyscy do pociągu. Czekamy... Pociag nie jedzie -czeka na autobus który się wrócił pozbierać ludzi ze szlaku. Mechanik twierdzi że objazdowy odcinek totalnie nieprzejezdne i wogóle nie wiadomo czy do Katowic też będzie można dojechać. W tym momencie wyszedłem na autobus MZK. 40 minut i jestem na DG. W Katowicach poszedłem zaobaczyć pragotrony... wynik na zdjęciach. http://www.fotosik.pl/pok...313ef8e5a9.html http://www.fotosik.pl/pok...3a8032283e.html Powrót czyli chaosu ciag dalszy: Zajęcia były krótkie wracam więc bardzo wcześnie. Przyszedłem ok 10.30 okazało się poc. o 10.07 odjechał pkt. trochę mnie to zdziwiło ale... Cel: 11.41. Pociąg podstawiany na stację ok 11.30 (skład z jakiegoś opóźnionego pociagu). Ludzi bardzo mało. Odjazd ok 11.50. W lesie przed jamną v max góra 50km/h słuchać jak drzewa walą w pociag. Przyjazd do Mikołowa i informacja że pociąg nie jedzie dalej (Z okna widać chyba fragment sieciowca). Ludzie startują na autobus konduktor za nimi żeby wracali do pociągu bo niewiadomo kiedy będzie autobus, a pociąg jest ogrzewany. Więc wszyscy z powrotem, za chwilę wracają bardziej oporni kórzy oczekiwali pod wiatą. Drzwi zamykają się. Po może 30 min. zapowiedź "opóżnionej zastępczej komunikacji autobusowej" wszyscy na zewnątrz. Przyj 2 autobusy pełne ale już nie tak jak rano. Kierowcy nie wiedzą gdzie pojadą czy przez wsie czy do rybnika czy orzesza J. Konduktor nie wie. Ludzie wybrali sobie jeden z autobusów. Padają kolejne złożeczenia adresowane do pkp i kierowcy, ktoś nie zdąrzył do pracy, ktoś na przesiadkę do Krakowa... Po paru minutach przychodzi konduktor i mówi że bezpośredni autobus do Rybnika to nie ten a sąsiedni. Przesiadka ok 70% ludzi. Ja jadę tym "przez wsie do Jaśkowic". Zatrzymujemy się w Łaziskach górnych bez pytania, nikt nie wsiada nie wysiada. Ł.G brada w milczeniu pominięta, kolejna stacja orzesze- wymiana podróżnych. Jaśkowice to samo, dalej nie wiem. Źródło: http://www.rowtransport.rox.pl/

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....