TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Wąskotorowa linia Gniezno-Jelonek zostanie przebudowana
InfoRail.pl - Opublikowano: 19.02.2018 09:25:52
Wąskotorowa linia Gniezno-Jelonek zostanie przebudowana (foto: Wikipedia/Lichen99, lic. CC BY-SA 3.0)

Powiat gnieźnieński ogłosił przetarg, którego przedmiotem jest przebudowa oraz rewitalizacja wąskotorowej linii kolejowej.

Szczegółowym zakres zamówienia jest przebudowa oraz rewitalizacja wąskotorowej linii kolejowej na odcinku Gniezno-Jelonek, w tym:

1) Usunięcie zalegające ziemi na torach kolejowych – odcinki (510m): 0,780-0,870 (90m) 1,500-1,630 (130m) 2,950-3,240 (290m);

2) Uzupełnienie podsypki tłuczniowej w torze kolejowym - odcinki: (460m) 1,000-1,200 (200m) 1,640-1,830 (190m) 2,190-2,230 (40m) 3,440-3,470 (30m);

3) Odtworzenie rowu w przekopie – odcinki: (330m) 1,200-1,400 (200m) 1,420-1,550 (130m);

4) Wymiana podkładów kolejowych – odcinki: (podkłady zostaną dostarczone) (380m) 0,000-0,300 (300m) 0,520-0,540 (20m) 0,660-0,670 (10m) 0,720-0,730 (10m) 0,950-1,050 (100m) 1,780-1,820 (40m);

5) Podbicie toru kolejowego – odcinki: (470m) 0,510-0,550 (40m) 0,590-0,600 (10m) 0,620-0,630 (10m) 0,970-0,980 (10m) 1,020-1,030 (10m) 1,500-1,570 (70m) 1,600-1,630 (30m) 1,780-1,820 (40m) 1,920-1,960 (40m) 2,060-2,070 (10m) 2,130-2,140 (10m) 2,220-2,240 (20m) 2,270-2,280 (10m) 2,310-2,320 (10m) 2,660-2,670 (10m) 2,760-2,770 (10m) 2,920-2,930 (10m) 3,010-3,020 (10m) 3,060-3,070 (10m) 3,160-3,170 (10m) 3,220-3,230 (10m) 3,500-3,510 (10m) 3,570-3,600 (30m) 3,850-3,860 (10m) 3,970-4,000 (30m);

6) Rozjazdy – częściowa wymiana podrozjezdnic w torach głównych stacji Gniezno Wąskotorowe: (1/3 wyboru w 7 rozjazdach, podrozjezdnice będą dostarczone) 0,000-0,300 (300m);

7) Demontaż dwóch rozjazdów S42:

a) Położonego około km linii 0,765-0,775 przed przejazdem przez ulicę Wrzesińską,

b) Położonego około km linii 1,915-1,940 przed przejazdem przez ulicę Witkowską;

8) Zabudowa brakującego odcinka toru po demontażu rozjazdów torem na podkładach drewnianych;

9) Wykonanie zgodnie z projektem przebudowy linii kolejowej w rejonie stacji Jelonek: - odtworzenie toru bocznego z montażem rozjazdów - przebudowa toru głównego - odtworzenie peronu - budowa chodnika - stworzenie odwodnienia liniowego.

Ostateczny stan linii na przedmiotowym odcinku winien spełniać wszelkie parametry do jego późniejszej eksploatacji w ruchu kolejowym.

Wszystkie wymienione powyżej prace powinny zostać zrealizowane do 31 lipca 2018 roku.

Oferty w przetargu można składać do 1 marca 2018 roku. Kryteria wyboru to: cena – 60% oraz skrócenie czasu realizacji zamówienia – 40%.

Będzie to pierwsza większa inwestycja w infrastrukturę Gnieźnieńskiej Kolei Wąskotorowej, której zarządcą jest powiat gnieźnieński. Ale to nie koniec. Według zapowiedzi samorządowców w kolejnych latach mają być realizowane prace na następnych odcinkach, które umożliwią dojazd do dalszych stacji. Dzięki pierwszemu etapowi inwestycji, jeśli wszystko zakończy się w terminie, pociągi będą mogły wyjechać na trasę, jeszcze w tegoroczne wakacje. Trzymamy kciuki!



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
wąskotorówka
Gniezno
rewitalizacja
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...