TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Węgry: Awaria gazociągu
Roland von Bagratuni 30.10.2006 - Opublikowano: 05.11.2006 18:42:31
Węgry: Awaria gazociągu

Bardzo poważne uszkodzenie przewodu gazowego zablokowało cały ruch kolejowy na jednej z najruchliwszych linii MÁV: Budapeszt-Debrecen-Nyíregyháza-Záhony i Debrecen-Miskolc, ale do wybuchu na szczęście nie doszło. W niedzielę 29 października we wczesnych godzinach przedpołudniowych na terenie stacji kolejowej MÁV Debrecen-Csapókert miał miejsce wypadek, który dzięki bardzo szybkiej reakcji miejscowej straży pożarnej oraz władz anty-katastrofalnych, na szczęście nie zakończył się tragicznie. W bezpośrednim sąsiedztwie torów, zaledwie 50 metrów od budynku stacyjnego, koparka uszkodziła tranzytowy przewód gazowy, z którego pod wielkim ciśnieniem zaczął uciekać gaz palny. W celu zapobieżenia wybuchowi od iskry elektrycznej, przewody trakcyjne natychmiast uziemiono. Wynikiem tych profilaktycznych zarządzeń, ruch kolejowy na jednej z najruchliwszych linii kolejowych Węgier, bo łączącej Budapeszt z graniczną stacją Záhony przez Debrecen/Debreczyn i Nyíregyháza, oraz Debrecen/Debreczyn z Miskolc/Miszkolc przez Nyíregyháza, całkowicie wstrzymano, a z sąsiedniego budynku mieszkalnego trzeba było ewakuować 23 osoby. Panika wybuchła na węzłowym dworcu Debrecen/Debreczyn, gdzie nagle kilkuset pasażerów nie mogło kontynuować podróży, chociaż wzmocnione brygady miejscowych zakładów gazowniczych natychmiast zabrały się do usunięcia awarii, a przede wszystkim zapobieżeniu wybuchu. Dzięki szybkiej i dobrze zharmonizowanej akcji ratowniczej, w której wzięli udział strażacy, kolejarze oraz wojska anty-katastroficzne, z pewnymi ograniczeniami, wczesnym popołudniem ruch kolejowy można było już przywrócić. Jako pierwszy z Dworca Debrecen/Debreczyn ruszył IC620, który zamiast o 9.45, odjechał dopiero około 13.15, podczas kiedy na punkt graniczny z Ukrainą powinien był już przybyć …o 11.04. Z braku napięcia w sieci trakcyjnej na trasie Debrecen/Debreczyn --- Debrecen-Csapókert --- Debrecen-Apafa, przed elektrowozy dołączono lokomotywę dieslowską, wynikiem czego wszystkie pociągi do późnych godzin wieczornych poruszały się tu z maksymalną prędkością 20 km/godz. Ogółem ponad 15 pociągów kursujących między dworcami Debrecen i Nyíregyháza miały bardzo znaczne opóźnienia. Ale do katastrofy nie doszło.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
kolej
awaria
Węgry
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....