TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Węgry będą kupować nowe pociągi. Znowu od Stadlera?
PAP InfoRail.pl - Opublikowano: 04.10.2017 09:22:17 4 komentarze
Węgry będą kupować nowe pociągi. Znowu od Stadlera?

Węgry wydadzą do 2020 r. 1,5 bln ft (4,8 mld euro) na rozwój sieci kolejowej - zapowiedział we wtorek minister spraw zagranicznych i współpracy gospodarczej z zagranicą Peter Szijjarto w Budapeszcie.

Szijjarto oświadczył, że zostanie zmodernizowanych 900 km torów kolejowych, a także zostaną zakupione nowe pociągi. Przypomnijmy, że ostatnio dobrą passę na Węgrzech ma Stadler. Jeden z Flirtów dla przewoźnika GYSEV został pokazana na Trako. Jednostki tego producenta mają w swoim parku taborowym także koleje państwowe MAV-Start.

Peter Szijjarto oznajmił również, że w najbliższych latach długość zelektryfikowanych linii kolejowych na Węgrzech wyniesie 3300 km. Obecnie zelektryfikowana jest 35 proc. z ok. 7400 km linii kolejowych w kraju. Szijjarto ostrzegł, że jeśli nie zostanie rozwinięta sieć połączeń kolejowych, to będzie zagrożone osiąganie przez Węgry kolejnych rekordów w wymianie handlowej z zagranicą.

Jak zaznaczył, rywalizacja międzynarodowa o inwestycje i tworzenie nowych miejsc pracy jest coraz ostrzejsza. Tymczasem chociaż na Węgrzech jest najniższy w całej Europie podatek dochodowy od osób prawnych (9 proc.) i osób fizycznych (15 proc.), to potencjalni inwestorzy regularnie pytają o aspekty logistyczne oraz o to, czy jest wystarczająca ilość siły roboczej - wskazał.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Węgry
Stadler
  • Pk – 04.10.2017

    Pan poseł Król powinien bić na alarm!!! "Bratankowie" wbijają nam nóż w plecy nie chcą kupować w Pesie!!!

  • Ja wol – 04.10.2017

    E tam nie chca. Kupią

  • zeus04 – 04.10.2017

    Mamy obecnie w Polsce 460 posłów i 100 senatorów...

  • www – 04.10.2017

    A u nas co robią kolejarze? Serio gdzieś na wschodzie Polski ktoś w ogóle planuje zbudować jakiś duży nowoczesny zakład produkcyjny? A nie daj boże można zaplanować dowóz pracowników koleją z dalszej okolicy? E, tam. W wielu miejscach to i komunikacja autobusowa leży i kwiczy.U nas nadal podejście pro-rozwojowe kolejarzy to mrzonka. Wyremontuje się stare EN57 i ktoś myśli, że to przyciągnie jakiegoś poważnego inwestora? Dajcie spokój. Z takim podejściem kolejarzy to kolej nie jest nam za bardzo potrzebna, bo trzeba postawić na rozwój dróg dla samochodów. Inaczej setki powiatów nigdy się nie rozwinie i będzie tkwiła w marazmie. Czemu kolejarze w końcu nie mogą przyjąć do wiadomości tego jak robi się to w innych krajach? Tak, lepiej zbudować jakieś linie z miasta A do B i nie dać żadnej możliwości zbudowania czegokolwiek po drodze. Przez przypadek wzdłuż CMK jest praktycznie gospodarcza pustynia? Jest świetnie to sobie zbudujmy linię szybkich kolei, która odetnie kolejne tereny! A co tam! Kolejarze mieszkają przecież tylko w dużych miastach.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....