TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Wiata na początku Polski
INFORAIL - Opublikowano: 10.11.2015 15:53:08 7 komentarzy
Wiata na początku Polski

Przez ponad dwa lata PKP PLK prowadziły remont na trasie Reda ? Hel. W bólach i mękach udało się go ukończyć, choć opóźnienie sięgnęło kilkunastu miesięcy. Jeszcze we wrześniu tego roku na kilka dni odcinek Puck ? Hel został zamknięty a między powyższymi stacjami kursowały autobusy komunikacji zastępczej. Zakończenie remontu linii zostało zwieńczone mocnym akcentem. Budową wiaty peronowej. I to jakiej! Nie wiemy kto projektował ową wiatę i chyba wiedzieć nie chcemy. Jej ogólna brzydota zniechęca bowiem nie tylko do korzystania, ale także zgłębiania jakichkolwiek jej tajemnic. Zdjęcia nie oddają faktycznego wyglądu wspomnianej wiaty. To trzeba po prostu zobaczyć. Zachęcamy do wizyty w Helu.

Na koniec warto zastanowić się czy w mieście tak charakterystycznym jak Hel, ze swoją charakterystyczną zabudową nie można było postawić wiaty nawiązującej do tegoż stylu? Jak widać dla PKP PLK to już za dużo?



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Hel
stacja
  • halo londyn – 10.11.2015

    Paskudna wiata jak zardzewiala puszka po sardynkach pod ktora podjezdza wymalowany jak meble ogrodowe w zlobku cos co przypomina dzdzownice. Im mniej kolorow posiada pociag tym milej na niego popatrzec. Jakies fale Dunaju namalowane na nim jak z Bialorusi /Ukrainy. Brakuje jeszcze sztucznych kwiatow w piskliwych kolorach.

  • kovaL – 11.11.2015

    Haha, dobre. Ale w Polsce, tak samo jak ba Białorusi czy Ukrainie malowanie w fale wciąż oznacza nowoczesność.

  • z_helu – 11.11.2015

    Nawet nie wiecie, jak się mylicie.Ten obrzydliwy projekt wybrał i zaakceptował... konserwator zabytków, bo stacja w Helu jest pod ochroną konserwatorską.

  • z_helu – 11.11.2015

    Nawet nie wiecie, jak się mylicie.Ten obrzydliwy projekt wybrał i zaakceptował... konserwator zabytków, bo stacja w Helu jest pod ochroną konserwatorską.

  • InfoRail – 11.11.2015

    A gdzie się mylimy?

  • Rafel – 14.11.2015

    Mam taką "wiate" na koszami na śmieci na osiedlu.

  • heniek – 20.11.2015

    Noż kurwa mać nie można było wymyślić nic bardziej brzydkiego i mało funkcjonalnego. Ten kto to gówno zaprojektował jest ............. dopisz sobie bo m słów brakuje!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....