Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Wielkopolska zmodernizuje swoje Elfy

inforail
09.08.2017 07:35
0 Komentarzy

WojewództwoWielkopolskie ogłosiło przetarg na wykonanie czynności czwartego poziomuutrzymania i prac modernizacyjnych dla pięciu elektrycznych zespołówtrakcyjnych serii EN76.

Prace zostaną wykonane w jednostkach EN76-026, EN76-027,EN76-028, EN76-029, EN76-030, stanowiących własność Województwa Wielkopolskiegowraz z:

1) udzieleniem gwarancji na pojazdy,

2) opracowaniem i przekazaniem dokumentacji technicznej,

3) udzieleniem licencji na dokumentację techniczną ioprogramowanie.

Zamawiający wymaga, aby czynności P4 i prace modernizacyjnezostały wykonane zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania ezt EN76 nr DSU 22WE0130-1 użytkownika: Koleje Wielkopolskie. Zamawiający przewiduje takżeudzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnej usługi dla pięciukolejnych pojazdów serii EN76 – szacunkowa wartość wynosi 16 250 000 PLN netto,tj. 3 892 308,80 EUR. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia to 32 500000.00 PLN netto.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oprócz zakresuprzewidzianego w DSU wykonał w każdym ezt w ramach P4 następujące czynności:

1) wymiana wszystkich tarcz hamulcowych na tarcze dzielone;

2) gruntowny przegląd sieci LAN i routerów brzegowych wwarstwie sprzętowej i programowej z uwzględnieniem redundacji wraz z:

a) wymianą uszkodzonych urządzeń,

b) doposażeniem w moduł translacji i transmisji sygnałów CANpo LAN oraz wystawieniem ramek do serwera bazodanowego Koleje Wielkopolskie Sp.z o.o.,

c) przekazaniem pełnej dokumentacji sieci z poświadczeniamidostępowymi do urządzeń ją tworzących (przełączniki, routery) i podłączonychoraz raportu z dokonanego przeglądu,

d) przekazaniem dokumentacji dot. transmitowanychinformacji;

3) wykonanie badań dozorowych zbiorników powietrza przezTransportowy Dozór Techniczny w następującym zakresie:

a) badanie wewnętrzne, b) badanie zewnętrzne,

c) próba szczelności;

4) naprawa automatów biletowych w następ. , zespołów,podzzakresie:

a) wymiana: wyróżniacza monet, smarthoppera, zasilacza,akumulatora zasilania awaryjnego i komputera tj. jednostki centralnej (nowykomputer musi posiadać gniazdo USB z możliwością zabezpieczenia wtyczek przedwypadnięciem),

b) wymiana oprogramowania na korzystające z modułu cenowegoKoleje Wielkopolskie Sp. z o.o., dające możliwość edycji, włączania iwyłączania ofert, zniżek, listy Związku Pracodawców Kolejowych (noweoprogramowanie nie może posiadać mniejszej funkcjonalności niż obecne);

Zakres prac modernizacyjnych dla każdego pojazdu:

1) modernizacja systemu informacji pasażerskiej;

2) modernizacja systemu monitoringu;

3) montaż rolet okiennych w przedziałach pasażerskich;

4) wydzielenie miejsca dla obsługi pokładowej pociągu;

5) montaż odświeżaczy powietrza w przedziałach pasażerskich;

6) modernizacja szaf międzyczłonowych;

7) modernizacja układu elektrycznego;

8) modernizacja systemów w kabinie maszynisty;

9) modernizacja kabin WC;

10) modernizacja podzespołów zewnętrznych;

11) modernizacja systemów trakcji wielokrotnej.

Kryteria wyboru ofert, które można składać do 20 września2017 roku, to:

Długość okresu gwarancji na cały pojazd – Waga: 40 %

Cena – Waga: 60 %.

Na wykonanie powyższych prac wykonawca będzie miał 150 dni. Wykonawcamusi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,wykonał należycie, (a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterzeciągłym również wykonuje należycie) co najmniej trzy naprawy okresowe napoziomie utrzymania P4 i/lub P5 elektrycznego zespołu trakcyjnego z napędemasynchronicznym o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 PLN brutto każda.


Komentarze