WKD szuka maskotki
Warszawska KolejDojazdowa poszukuje maskotki. Trwa właśnie głosowanie nad wyborem właściwenazwy.
Skąd pomysł na akcję „Maskotka dla WKD”? Otóż, jak wyjaśniaprzewoźnik, do spółki docierały sygnały o różnych potocznych nazwach używanychprzez pasażerów, określających poszczególne typy eksploatowanego taboru. Wzwiązku z powyższym spółka chciałaby znaleźć coś w rodzaju wspólnegomianownika, pozwalającego połączyć różnie postrzeganą „wukadkę” pod jednymcharakterystycznym szyldem – coś, co jednoznacznie będzie mogło pozytywniekojarzyć się z WKD, nawiązując do najpopularniejszych określeń ze świata zwierząt.Stąd zaproponowana została akcja w postaci ankiety, skierowana także dopasażerów i sympatyków WKD.
Ankieta zawiera jedno otwarte pytanie: „Z jakim zwierzęciemkojarzy się Tobie WKD?”. Ankieta jest dostępna tylko na stronie internetowejWKD w okresie od 8 sierpnia do 9 września br. włącznie.
Akcja została rozpoczęta od zamieszczenia artykułu nastronie internetowej WKD, zamieszczenia ogłoszenia w wiatach przystankowych irozesłania informacji prasowej do lokalnych środków masowego przekazu oraz współpracującychjednostek i instytucji samorządowych.
Przy wyborze będą brane pod uwagę ilość otrzymanychpropozycji oraz związek z kolejką WKD i otaczającym ją obszarem.
Prowadzona akcja ma na celu ustanowienie dodatkowegoelementu umożliwiającego promocję i identyfikację kolei WKD, uzupełniającegoróżnego rodzaju wydarzenia specjalne (jak np. Dni Transportu Publicznego), czyorganizowane kampanie informacyjne i promocyjne.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze