TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Włoski Impuls II przed rozpoczęciem jazd dynamicznych
InfoRail.pl - Opublikowano: 04.12.2017 15:25:35 12 komentarzy
Włoski Impuls II przed rozpoczęciem jazd dynamicznych

NEWAG poinformował, że 4 grudnia otrzymał tymczasowe zezwolenie na dopuszczenie do eksploatacji pojazdu 36WEb-001, który obecnie badany jest we Florencji.

Przedmiotowe zezwolenie wydane przez ANSF (Agenzia Nazionale per la Sicurezza delle Ferrovie) umożliwi spółce przeprowadzenie koniecznych badań dynamicznych celem otrzymania zezwolenia bezterminowego.

Pojazd IMPULS 2 na rynku włoskim otrzymał oznaczenie ETR-322 a klientem końcowym jest spółka FSE – Ferrovie del Sud Est, wchodząca w skład grupy Ferrovie dello Stato Italiane.

Planowane rozpoczęcie jazd dynamicznych przewidziane jest na początek 2018 roku – poinformował Łukasz Mikołajczyk, rzecznik prasowy Newagu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Newag
Impuls II
  • Loek – 04.12.2017

    To kary sie posypia za opóźnienie?

  • Ted – 04.12.2017

    Nie. Opóźnienie wynika że zmian przepisów homologacji we Włoszech. Pociągi zostały dostarczone na czas. Choć to i tak pewien problem. Mają przez rok zamrożone pieniądze

  • Anonim – 04.12.2017

    Tutaj jeszcze w trakcie manewrów. https://youtu.be/qoWEDh2gyEg

  • kuba – 04.12.2017

    w tym malowaniu to wyjątkowy brzydal, a szkoda bo ogólnie bardzo ładny skład

  • Hgw – 04.12.2017

    To są barwy przewozów regionalnych przed malowaniem na tygrysy

  • advisor – 04.12.2017

    @kubaMalowanie to akurat kwestia przewoźnika.

  • Xx – 04.12.2017

    Żaden pociąg nie został dostarczony bo nie mają homologacji. Co to za bzdurne gadanie..

  • Pytajnik – 05.12.2017

    "jazdy dynamiczne"??

  • Heee? – 05.12.2017

    No właśnie: a są jazdy statyczne?

  • Mikołaj K – 05.12.2017

    Nie istnieje pojęcie "jazdy dynamicznej czy statycznej" Są jedynie testy statyczne i dynamiczne.

  • kolejFAN – 05.12.2017

    szkoda że malowanie toporne i turpistyczne, całkiem go obrzydza.

  • Zmieniłem zdanie o tej firmie... – 06.12.2017

    Pojazd nie ma homologacji. Będą kary bo nie jest odebrany nie jeździ na trasach przewoźnik traci pieniądze. Jak ja czytam takie pierdolenie osób że dostał jakieś pozwolenia to mnie trzęsie - tak DOSTAŁ NA HOMOLOGACJĘ BO U NICH NIE MA TORÓW TESTOWYCH - osły. Nie potrafią zrobić homologacji w terminie jak Pesa,a nawet gorzej. Niczym się nie różnią. W Polsce cwaniaczki za granicą już problem. Pesa sobie szybciej radziła z włochami.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....