Województwo Pomorskie sprzedaje dwa EN57

inforail
16.07.2019 14:19
0 Komentarzy

Nie tylko PrzewozyRegionalne prowadzą wyprzedaż taboru. Województwo Pomorskie wystawiło nasprzedaż dwie jednostki EN57.

Do kupienia są:

EN57 -765 – 478 000 PLN brutto z 1970 roku;

EN57-952 – 538 000 PLN brutto z 1973 roku.

Obie są własnością Urzędu Marszałkowskiego.

Poniżej dane techniczne jednostek

1. Dane techniczne i użytkowe przedmiotu przetargu.

Seria i numer

EN57-765

EN57-952

Numer fabryczny

299

485

Europejski numer pojazdu (EVN)

94 51 2122 967-4

94 51 2122 968-2

94 51 2122 969-0

94 51 2121 467-6

94 51 2121 468-4

94 51 2121 469-2

Rok produkcji

1970

1973

Oznaczenie typu

5B/6B/5B

Producent

PAFAWAG Wrocław

Miejsce postoju

Stacja Chojnice

Data wyłączenia z eksploatacji

2016-10-18

2018-08-01

Data ważności świadectwa sprawności

2016-11-02

2018-07-31

Data ostatniej naprawy rewizyjnej P4

2011-11-02 (1R6)

2012-11-30 (1R7)

Przebieg od ostatniej naprawy P4

290441 km

386320 km

Data ostatniej naprawy głównej P5

1990-09-28

1991-05-02

Przebieg z jakim wykonano naprawę P5

2 169259 km

2 025841 km

Przebieg od początku eksploatacji

4524533 km

5209145 km

Elektroniczne tablice informacyjne

8 szt. (czołowe i boczne)

2 szt. (czołowe)

Przetwornica napięcia

statyczna ENI-PZT 3000/32MM

wirowa LKp330

Sprężarka

śrubowa Airpol SK7/II

tłokowa CM-38

Sprzęg

automatyczny sprzęg Scharfenberga

Średnica zestawów kołowych

napędne: 1000 mm, toczne: 940 mm

Liczba kabin WC i system toalet

2 szt. w systemie otwartym

Okna

zespolone

Napięcie zasilania

3 000 V DC

Typ silników trakcyjnych

LKf-450

Liczba i moc znamionowa silników

4× 145kW

Łączna moc ciągła silników

608 kW

Liczba miejsc siedzących

188

Liczba miejsc stojących

468

Masa całego pojazdu

125 t

Maksymalna prędkość

110 km/h

Długość całkowita pojazdu

64 970 mm

Największa szerokość pojazdu

2 880 mm

Największa wysokość pojazdu

3 720 mm

Jednostki stacjonują obecnie w Chojnicach. Oferty na ichzakup można składać do 2 sierpnia 2019 roku. Nowy właściciel będzie mógł jedalej eksploatować. Nie trzeba przecinać wózków i ostoi, jak w przypadkusprzedaży prowadzonej przez Przewozy Regionalne.


Komentarze