TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Wreszcie jest szansa na naprawę powypadkowego ED250-002
InfoRail.pl - Opublikowano: 22.01.2018 10:12:34
Wreszcie jest szansa na naprawę powypadkowego ED250-002 (foto: PAP)

Z informacji przedstawionych przez Andrzeja Bittela wynika, że jest szansa na naprawę i powrót do ruchu rozbitego w Ozimku pod Opolem składu ED250-002.

PKP Intercity poinformowały, że po zdarzeniu z dnia 7 kwietnia 2017 r. zostały wykonane oględziny pojazdu mające na celu wstępne określenie uszkodzeń pojazdu w skutek kolizji. W trakcie tych czynności sporządzono protokół zdawczo-odbiorczy z wykazem uszkodzeń. Aktualnie pojazd znajduję się w dyspozycji ALSTOM-u na potrzeby realizacji naprawy.

W dniu 22 listopada 2017 roku PKP Intercity otrzymało od producenta projekt oferty na naprawę pojazdu. Przedstawiony przez tę firmę zakres naprawy odnosi się do uszkodzonego pudła członu G oraz uszkodzonych wózków MB2 i MB3. Spółka oczekiwała również na przygotowywaną przez ALSTOM ofertę w zakresie naprawy członu F.

Przewoźnik zwrócił uwagę, że proces wyznaczenia technologii naprawy i przedstawienia oferty trwa pół roku, niemniej w przypadku tak poważnych uszkodzeń nie jest to czas wyjątkowo długi. W przypadku zniszczeń o podobnej skali (wypadek pojazdu Pendolino przewoźnika České dráhy w m. Studénka) czas od zdarzenia do wysłania pojazdu do naprawy wyniósł ponad rok. Wynika to przede wszystkim z faktu, iż wykonawca naprawy musi przeprowadzić szczegółowe analizy proponowanych metod naprawczych uwzględniając fakt, że na koniec bierze pełną odpowiedzialność za skład przywrócony do ruchu z zachowaniem wszystkich wymogów bezpieczeństwa.

Odnosząc się natomiast do informacji w zakresie demontażu części z pojazdu ED250-002 PKP Intercity SA poinformowały, że po zdarzeniu zostały wykonane oględziny pojazdu mające na celu wstępne określenie uszkodzeń pojazdu wskutek kolizji. W trakcie tych czynności został sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy z wykazem uszkodzeń. Wszelkie ewentualne braki części niewynikające z przyczyn wypadkowych zostaną wyegzekwowane od ALSTOM-u niezależnie od postępowania szkody wobec ubezpieczyciela, gdyż pojazd znajduje się obecnie w dyspozycji tej firmy za protokołem przekazania do naprawy.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Alstom
PKP Intercity
ED250
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....