TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Wszystkie Flirty3 dla PKP Intercity powstaną w Siedlcach
INFORAIL - Opublikowano: 27.04.2015 11:07:08 2 komentarze
Wszystkie Flirty3 dla PKP Intercity powstaną w Siedlcach

Wszystkie Flirty3 dla PKP Intercity powstaną od początku do końca w zakładzie Stadlera w Siedlcach. Zmiana koncepcji spowodowana jest kwestiami logistycznymi oraz napiętym harmonogramem dostaw. Przypomnijmy, że wszystkie 20 składów ma zostać przekazanych PKP Intercity już w październiku br.

Zmiana koncepcji budowy pociągów przez konsorcjum Stadlera i Newagu nie oznacza jednak, że ten drugi z producentów nie uczestniczy w pracach. Wręcz przeciwnie. Pracownicy nowosądeckiej firmy aktywnie budują Flirty3, tyle, że w Siedlcach. Jak zapewne wszyscy pamiętają pierwotnie zakładano, iż w Siedlcach powstanie w całości tylko jeden skład. Następnie mowa była o czterech pociągach, teraz wiemy już, że wszystkie Flirty3 dla PKP Intercity zostaną w całości zbudowane w fabryce Stadlera. Swego czasu, o czym pisaliśmy na łamach InfoRail, konsorcjum przedstawiło nawet podział prac. Jak widać plany te okazały się trudne do zrealizowania i zostały zmodyfikowane. Potwierdziły się także nasze przypuszczenia, że do budowy Flirtów3 dla PKP Intercity w Siedlcach trzeba było postawić namiot. Pociągi są bowiem za długi i nie mieszczą się w tamtejszej hali. To jednak dość powszechne rozwiązanie, stosowane przy budowie długich jednostek, i nie tylko przez Stadlera, ale także przez innych producentów.

Będąc przy Siedlcach warto także dodać, że być może zakład ten będzie wykorzystywany nie tylko do budowy, ale także do serwisowania pociągów. Jak się dowiedzieliśmy partnerzy biorą tę lokalizację pod uwagę, choć jest ona chyba mało prawdopodobna. Konieczność przejeżdżania składów do Siedlec generowałaby znaczne koszty i wydaje się, że także z tego powodu bardziej realne są inne lokalizacje. Jakie? Do tego tematu wrócimy jeszcze na łamach InfoRail. Dziś oficjalnie wiemy tylko tyle, że żadne decyzje jeszcze nie zapadły.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Stadler
Newag
PKP Intercity
Flirt 3
  • ooo – 27.04.2015

    to jest oszustwo!!! Newag nie powinien zatem potem w portfolio wykazywać tego produktu a i cały przetarg powinien być unieważniony

  • Kaz – 28.04.2015

    Ostatnio w Łodzi, prezes Stadlera powiedział, że zaplecze dla Flirtów powstanie w Warszawie. http://www.komunikacjazbiorowa.pl/2015/04/stadler-jednak-nie-w-odzi-flirty3-dla.html

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...