TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Wybór trasy dla Talgo nie był przypadkowy
InfoRail - Opublikowano: 20.12.2016 11:39:47 6 komentarzy
Wybór trasy dla Talgo nie był przypadkowy (foto: RŻD)

Przez wiele lat były problemy z szybkim przejściem na europejską szerokość torów z tej rosyjskiej. Teraz ten problem jest rozwiązany. Koleje powinny się zjednoczyć, a dziś mamy nowoczesny tabor, który sprawia, że przejście z jednego toru na drugi zajmuje zaledwie 20 minut. Operacja ta zajmowała do tej pory godziny- powiedział podczas pierwszego przejazdu Talgo z Moskwy do Berlina szef RŻD Oleg Belozerov.

Prezes przewoźnika podkreślił też, na co wcześniej nie zwracaliśmy uwagi, że nowe jednostki są przyjazne i bardziej dostępne dla osób niepełnosprawnych.

Ten pociąg to nasze wspólne, międzynarodowe przedsięwzięcie ? mówił z kolei minister transportu Rosji Maksym Sokolow. I przypomniał, że teraz Berlin jest o 5 godzin bliżej od Moskwy. Czas przejazdu pociągiem "?????" między tymi dwiema stolicami skrócił się do 20 godzin. Gratuluję moim kolegom z RŻD, jak również producentowi pociągów i partnerom zagranicznym ? dodał.

Wybór trasy Moskwa ? Berlin jako tej, na której będą kursowały pociągi Talgo nie jest przypadkowy. RŻD informują bowiem, że to właśnie tu notowany jest największy wzrost liczby pasażerów w przewozach dalekobieżnych. W okresie od stycznia do listopada z połączenia tego skorzystało 25,8 tys. pasażerów. To o 35% więcej niż w roku ubiegłym. Dla porównania dodajmy, że patrząc na całość międzynarodowego ruchu dalekobieżnego w Rosji dostrzegamy tendencję wzrostową na poziomie 9%. RŻD przewiozły do listopada 561,4 tys. pasażerów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Talgo
RŻD
Moskwa
Berlin
  • Coś na ten temat wiem – 20.12.2016

    tylko osoba nieodpowiedzialna w tym portalu infoRail może cytować rosjanina który mówi że dopiero teraz problem zmiany rozstawu kół został rozwiązany. Gdzie był ten pan jak kursował SUW 2000 z Warszawy do Wilna, jak kursował pociąg Kraków-Kijów, jak dzielni panowie przypatrywali się systemowi który działał niezależnie od pogody i od miejsca ustawienia przestawki. Ten artykuł nadaje się do kosza. Żal mi takiego pismaka i redaktorka naczelnego który pozwala na takie artykuły.

  • Andrzej – 20.12.2016

    W pełni popieram, nie trzeba zamieszczać wszystkiego, co w rękę wlezie, żeby tylko zapełnić stronice portalu.

  • ??CHINARAIL?? – 20.12.2016

    Zgadzam się z przedmówcą. Dlaczego autor nie wspomniał o systemie SUW 2000?

  • kolejFAN – 21.12.2016

    SUW 2000 ...niewygodna prawda dla pismaków i PICu.!!!

  • Andrzej – 21.12.2016

    Nie jestem w stanie teraz udowodnić, gdzie to czytałem i kiedy, ale na pewno na łamach Inforai. SUW2000 jest jedynym sytemem dla pociągów towarowych, nie wiem, czy to prawda. I druga rzecz, na granicy francusko-hiszpańskiej zainstalowano stanowiska dla wszystkich, znanych w Europie, systemów automatycznej zmiany, w tym dla SUW 2000, mimo, iż nie ma jeszcze tego systemu dla szerokości hiszpańskiej. Też coś znaczy. Oczywiście, informacje do zweryfikowania przez znających się na rzeczy.

  • allensteiner – 21.12.2016

    Najlepiej przez Olsztyn, szuwary i bagna

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....