TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Wygoda pociągu na pokładzie autobusów
InfoRail.pl - Opublikowano: 17.01.2017 14:15:54 7 komentarzy
Wygoda pociągu na pokładzie autobusów

Zgodnie z zapowiedziami firma LEO Express zainaugurowała dziś kursy na nowym połączeniu autobusowym Warszawa ? Wiedeń.

Nowa trasa oferuje kilka nowości. Będzie to pierwsza linia, która połączy austriacką stolicę z trzecim największym miastem Polski - Łodzią. W tym miejscu warto dodać, że LEO Express jest jedynym przewoźnikiem, który korzysta z dworca Łódź Fabryczna.

Autobusy przejeżdżać również będą przez Częstochowę, Katowice, Ostrawę, Ołomuniec i Brno. Ponadto będzie to pierwsze połączenie autobusowe, które połączy stolicę Austrii z takimi miastami jak: Łódź, Gliwice i Zabrze. To wyjście naprzeciw oczekiwaniom pasażerów z mniejszych miast. Kurs ten jest także odpowiedzią na rosnącą popularność połączeń krajowych wykonywanych przez LEO Express, które będą realizowane w ramach tej linii w atrakcyjnej cenie od 10 złotych.

"To kolejne nowe połączenie, które w ostatnim czasie otworzyliśmy w Polsce. Mamy nadzieje, że nowa trasa będzie cieszyła się równie dużą popularnością jak nasze wcześniej uruchomione kursy do Czech lub Lwowa. W najbliższym czasie planujemy kolejne nowości" ? mówi Peter Jančovič, dyrektor handlowy LEO Express.

Kursy są realizowane przez nowoczesny tabor autobusowy, zapewniający komfortowy i szybki przejazd. Na pokładzie autobusu każdy pasażer ma dostęp przez WiFi do darmowego bezprzewodowego połączenia internetowego. Do dyspozycji jest także szeroka oferta napojów i przekąsek - a to wszystko realizowane przez profesjonalną obsługę pokładową. Specjalnie wybrane na tę trasę autobusy marki Scania i6 posiadają dwie klasy podróży: ekonomiczną i biznesową. Klasa biznesowa oferuje wygodniejsze fotele, darmowe napoje i pierwszeństwo w obsłudze przez stewardów. Jest też więcej miejsca na nogi, dzięki rozmieszczeniu foteli. Sprawdziliśmy. Rzeczywiście miejsca w klasie biznes jest wystarczająco dużo u nawet najbardziej wybredni pasażerowie nie powinni narzekać.

Przypomnijmy, że LEO Express jest rozwijającą się międzynarodową prywatną firmą przewozową, która została założona w Czechach w 2012 roku. Misją jest wprowadzenie nowej koncepcji podróży w regionie centralnej Europy przy użyciu wysokiej jakości połączeń autobusowych, kolejowych lub nawet za pomocą e-scooter-ów. Pierwsze połączenia LEO Express, łączące Kraków z Czechami, zostały uruchomione w listopadzie 2014 roku. Od października 2016 Przewoźnik obsługuje również połączenia krajowe, które cieszą się dużą popularnością. Czarno-złota flota autobusów LEO Express to nowoczesne, w pełni klimatyzowane i wyposażone w najnowsze technologiczne nowinki komfortowe środki podróży. Łączymy 45 miast i 6 krajów (Czechy, Austrię, Słowację, Polskę, Ukrainę i Niemcy), wciąż rozwijając i udoskonalając naszą ofertę. Zgodnie z dzisiejszymi zapowiedziami jeszcze w tym roku przewoźnik chce uruchomić pierwsze połączenie kolejowe w naszym kraju. Będzie najprawdopodobniej obsługiwać trasę z Pragi do Warszawy. Trzymamy kciuki, konkurencja może wyjść na dobre.



Sprawdź też:
LEO Express
Czechy
Wiedeń
  • podroznik46 – 17.01.2017

    Warto wspomnieć, że ukazane na zdjęciu miejsce na nogi jest w klasie biznes. Powodzenia w rozwijaniu nowych tras dla LEO Express!

  • ey – 18.01.2017

    z lodzi jezdzi juz polski bus wiec to nie prawda...a wogole to konkurencja jest mile widziana!!!

  • BUSOMAT PL – 18.01.2017

    Bardzo fajne autobusy

  • kolejFAN – 18.01.2017

    kto normalny by się tyle tłukł autobusem z Wawy do Wiednia? chyba jakiś masochista!

  • Steno – 18.01.2017

    Z Łodzi do Wiednia można także dostać się ( 3 razy w tygodniu) Vienna Express czyli autobusem firmy Jordan.

  • LiberałKOMUNIKACYJNY – 19.01.2017

    KolejFAN kto popiera PKP IC tylko ten co nie ma honoru . Jak kocham kolej i jestem fanem spółek KD czy Arriva Polska . Ale komfort PKP IC to niechlujny konduktor i ceny z kosmosu . 0 fajnych promocji . Jak pośpiechy były w PR to chodż był regiokarnet i była tania podróż. A tak IC ukradła ED74 . Brakowało fajnych składów na InterREGIO . Bo spółkę PKP IC rządzący chcą sprzedać aby łatać budżet państwa .I dlatego kładą kłody Leo Express aby wjechał swoimi kolejowymi składami do polski . Wiec dlatego Autobus a nie pociąg . Wiec ja wole Leo do Wiednia niż PKP IC . Pozdrawiam podróżnych Leo Express i RegioJET

  • f1 – 19.01.2017

    O komforcie na pokładzie autobusu można mówić jedynie wtedy, jak stoi i ma wyłączony silnik. Drgania od napędu i od układu jezdnego wysiadają nawet przy EN57. Każdy autobus jest niczym innym, jak unowocześnionym wozem drabiniastym.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...