TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Wysoka awaryjność ED250, czy poseł się pomylił?
InfoRail.pl - Opublikowano: 23.03.2017 10:37:53 17 komentarzy
Wysoka awaryjność ED250, czy poseł się pomylił?

W pierwszych dniach stycznia 2017 r. nadzorowane przez Ministra Infrastruktury i Budownictwa PKP Intercity informowały o wysokiej awaryjności składów serii ED 250, co w konsekwencji spowodowało wielogodzinne opóźnienia pociągów uruchamianych przez tę spółkę ? pisze w interpelacji poseł Marek Krząkała.

I nie będziemy ukrywać, że mamy swoistą zagwozdkę. Czy rzeczywiście składy ED250 zaczęły się psuć czy też poseł po prostu pomylił się. Nie przypominamy sobie bowiem, żeby przewoźnik informował o takiej sytuacji. Niewiele wyjaśniają też pytania jakie stawia Ministrowi. Oto one:

Ile wynosił współczynnik dostępności składów ED 250 (Pendolino) w latach 2015-2016?

Ile wynosił współczynnik dostępności składów ED 160 (Flirt) w latach 2015-2016?

Ile wynosił współczynnik dostępności składów ED 161 (Dart) w latach 2015-2016?

Ile wynosił współczynnik dostępności lokomotyw SU 160 (Gama) w latach 2015-2016?

Ile wynosił współczynnik dostępności lokomotyw EU 07 w latach 2015-2016?

Ile wynosił współczynnik dostępności lokomotyw EP 07 w latach 2015-2016?

Ile wynosił współczynnik dostępności lokomotyw EP 09 w latach 2015-2016?

Jeżeli składy ED 250 wykazują niską dostępność, w porównaniu do innych typów pojazdów eksploatowanych przez PKP Intercity, to jakie Pan Minister podejmie działania w celu poprawy tych wskaźników lub wyegzekwowania od ich producenta ewentualnych kar umownych?

W ostatnim z nich mamy wyraźne wskazanie na awaryjność ED250. Co więcej poseł pyta o działania zmierzające do wyegzekwowania kar od producenta, przypomnijmy jest nim Alstom. Same pytania, jeśli rzecz jasna resort do spółki z przewoźnikiem zdecydują się na nie szczegółowo odpowiedzieć, wiele wyjaśnią. Czekamy zatem z niecierpliwością na stanowisko w przedmiotowych kwestiach.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ED250
Pendolino
Alstom
  • Dave – 23.03.2017

    Z awaryjnością ED250 to chyba żart?! Chyba poślinie chodziło o "PesaŻarty" ED-161 a nie Pendolina, które akurat awaryjne w sposób uniemożliwiające ich funkcjonowanie i kursowanie NIE SĄ!

  • gutek – 23.03.2017

    Dave-Pendolino to byśmy chcieli mieć a kupiliśmy lepszego kibla

  • Świrek – 23.03.2017

    Wcale bym się nie zdziwił jakby ten badziew się zepsuł.

  • PKP – 23.03.2017

    Do durnego Swirka...badziew to PESA sprzedala pt Dart, to pseudo Polskie PESOGownolino jest totalnym zartem na torach

  • Świrek – 23.03.2017

    Ulżyło. Cieszę się że pomogłem.

  • czyngis – 23.03.2017

    Jezu jaki ściek, co się dzieje z tym forum... Dramat.

  • Rafel – 23.03.2017

    Świerk z Bydgoszczy jesteś?

  • Świerk – 23.03.2017

    A skąd. Z Nowego Sącza. Taka mieścinka niedaleko Krynicy.

  • Fronek – 24.03.2017

    Hahahaha smiech na sali....Posłowie są tak głupi, że nie powinni zajmować sie wogóle gospodarką. Wypowiedz posła bez sensowna, a artykuł dziwny i o to chodzi, by kazdy pisał komenty jescze tylko lajki dodajcie szanowna redakcjo...

  • funiek – 24.03.2017

    EEE Alstom miesci sie we Włoszech i Francji w razie awarii jedzie wiecej kilometrów i stad może taka niedostepnosc w razie awarii, to normalne,Darty i flirty są produkowane w polsce i szybko są dostepne bo naprawa odbywa sie w polsce, wezcie to pod uwagę!!! Kiepsko myślący Krząkało nie krząkaj...ludzie jezdza pendolino i są bardzo zadowoleni!

  • Mikołajek – 24.03.2017

    Co za bzdura skąd wy to macie.

  • pyrlander – 24.03.2017

    Pan(p)oseł pomylił Pendolino, z - jak to kiedyś określił pos. Bru(ź)dziński - z "polskim Pendolino produkcji zakładów, które wytwarzają pociągi takie same, a nawet lepsze". To prawie dokładny cytat z programu "Kawa na ławę" z okresu kampanii wyborszej, gdy późniejsza PBS jeździła samochodami, a ówczesna PEK pociągami (pech chciał, że w relacjach również, choć nie tylko) obsługiwanych przez składy Alstomu. Najwyraźniej ekspertoza kolejowa jest zakaźna i przenosi się międzyklubowo!

  • pyrlander – 24.03.2017

    @Mikołajek - z interpelacji (p)osła Krząkały - http://sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/InterpelacjaTresc.xsp?key=531F2203

  • pyrlander – 24.03.2017

    Jeśli nie otwiera się, usuńcie z wiersza adresowego fragment od " Czytaj więcej"

  • Czy my czytamy tę samą interpelację? – 24.03.2017

    Bardzo Cenię InfoRail, ale czasem - gdy odwołujecie się do dokumentów - mam wrażenie, że osoby, które piszą artykuły mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem.No i czy tak trudno sięgnąć do źródła? - Koleś powołuje się na wypowiedzi PIC-a i proszę. Były takie wypowiedzi: http://www.radiokrakow.pl/wiadomosci/krakow/podroz-byla-dluzsza-o-dwie-i-pol-godziny-wszystko-przez-defekt-pendolino/Szukałem jakieś 7 sekund, więc były na pewno też inne.

  • Czy my czytamy tę samą interpelację? (2) – 24.03.2017

    No i poza wszystkim to strasznie jestem ciekaw co PIC odpowie na Interpelację. Ewidentnie widać, że Poseł musi wiedzieć, że wcale nie jest tak źle i tak naprawdę cały dokument bije w Darty! :D

  • andy w. – 24.03.2017

    Jeśli Poseł PO zadaje tak szczegółowe pytania nt. taboru to moim zdaniem oznacza mniej więcej tyle, że w Taborze IC są nadal jakieś złogi po bandzie Shreka

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....