TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Z żelazną konsekwencją. Przewozy Regionalne bawią się w Novotelu, pasażer jedzie kiblem
- Opublikowano: 08.05.2019 10:00:35 3 komentarze
Z żelazną konsekwencją. Przewozy Regionalne bawią się w Novotelu, pasażer jedzie kiblem

We wrześniu 2017 roku na stoisku targowym Przewozów Regionalnych w Gdańsku wystąpiła Cleo. Zabawa była przednia. A pasażerów na Pomorzu wożono kiblami czyli jednostkami EN57.

Minęło kilkanaście miesięcy. Właśnie w tej chwili Przewozy Regionalne rozpoczynają kolejna swoją zabawę, tym razem w warszawskim Novotelu. Zaproszono znajomych prezesa i znajomych znajomych prezesa. Będzie kilka wykładów, trochę dyskusji. Pasażerowie na Pomorzu, ale nie tylko na Pomorzu, nadal podróżują kiblami. Żeby oddać sprawiedliwość, bo znowu rzecznik prasowy Przewozów Regionalnych zarzuci nam pisanie nieprawdy, należy stwierdzić, że na Pomorzu nowe pociągi są. To komfortowe Impulsy, których jednak nie kupiły Przewozy Regionalne. Kupił je marszałek, a docelowo mają trafić na linię PKM. Dziś nie wiadomo, kto będzie jej operatorem, może się zatem okazać, że Przewozom Regionalnym zostaną zabrane.

We wrześniu 2017 roku na swoim profilu w portalu społecznościowym PR chwaliły się gdańską imprezą pokazując kelnera wnoszącego szampana. Może i tym razem spółka pokaże jak bawiła się w Novotelu? Może oprócz szampana pojawią się też truskawki? Zobaczymy. Na pewno będzie kawa i obiad dla znajomych prezesa i znajomych znajomych prezesa. Przeciętny Nowak, jadąc kiblem będzie mógł sobie pooglądać jak bawią się szefowie największej na świecie spółki, eksploatującej kible.

Przejdźmy do części merytorycznej, wszakże po kawie czas na obrady i na początek wystąpienie prezesa. Opowie on jak jest dobrze w Przewozach Regionalnych, jak to kible zastąpiono kiblami, jak wszyscy chwalą Przewozy Regionalne, bo przecież są największym przewoźnikiem w Polsce, który ma zakupić ponad 400 sztuk taboru, w tym hybrydy, i jakim sukcesem okazało się wprowadzenie marki Polregio, co skutkowało zmianą krawatów na czerwone (chyba). Być może prezes ujawni też największą tajemnicę ostatnich lat i powie jak teraz nazywać będą się pociągi InterRegio, bo przecież nie będą to już InterRegio. Na pewno będą to połączenia obsługiwane kiblami.

Dalej debata. Budujemy dobrą spółkę. Czy aby to panel o Przewozach Regionalnych? Tak. Będzie o tym jak jest dobrze w Przewozach Regionalnych, jak to kible zastąpiono kiblami, jak wszyscy chwalą Przewozy Regionalne, bo przecież są największym przewoźnikiem w Polsce, który ma zakupić ponad 400 sztuk taboru, w tym hybrydy, i jakim sukcesem okazało się wprowadzenie marki Polregio, co skutkowało zmianą krawatów na czerwone (chyba). Być może, jeśli prezes nie wygadał się wcześniej, teraz prezes ujawni największą tajemnicę ostatnich lat i powie jak teraz nazywać będą się pociągi InterRegio, bo przecież nie będą to już InterRegio. Na pewno będą to połączenia obsługiwane kiblami.

Dalej przerwa kawowa, czyli znajomi prezesa już piją kawę, zaś prezes do nich dołącza, nie wypadało wszakże wyjść w trakcie debaty.

Po przerwie kawowej prezentacja pt. Optymalizacja procesów rejestracji i zarządzania czasem pracy drużyn pociągowych. Tu ciężko powiedzieć o co chodzi, bo dokładnie nie wiadomo o co chodzi. Wspomniane Impulsy z Pomorza więcej stoją niż jeżdżą, bo takie mają obiegi, a wraz z nimi czuwają drużyny konduktorskie. Może o taką optymalizację chodzi?

Kolejna debata to jak Przewozy Regionalne budują dobrą kolej. Będzie o tym jak jest dobrze w Przewozach Regionalnych, jak to kible zastąpiono kiblami, jak wszyscy chwalą Przewozy Regionalne, bo przecież są największym przewoźnikiem w Polsce, który ma zakupić ponad 400 sztuk taboru, w tym hybrydy, i jakim sukcesem okazało się wprowadzenie marki Polregio, co skutkowało zmianą krawatów na czerwone (chyba). Być może, jeśli prezes nie wygadał się wcześniej, teraz prezes ujawni największą tajemnicę ostatnich lat i powie jak teraz nazywać będą się pociągi InterRegio, bo przecież nie będą to już InterRegio. Na pewno będą to połączenia obsługiwane kiblami.

Po debacie obiad czyli ta część spotkania w Novotelu, na którą większość znajomych prezesa i znajomych znajomych prezesa czekała najbardziej. Bo przecież nie na konferencjach a właśnie na obiadach najlepiej reformuje się kolej. Nic więc dziwnego, że na obiedzie frekwencja stuprocentowa. Gorące dyskusje trwać mogłyby jeszcze długo, gdyby nie kolejna prezentacja: Zmiany w Zakładzie Napraw Taboru w Kruszewcu. Czyli najpierw o tym, jak to dobrze jest w Przewozach Regionalnych a potem jak to kibel przestawiono tu a potem tu. Kruszewiec to dziś nic innego jak wielkie cmentarzysko kibli. Pracownicy tego Zakładu z zazdrością mogą patrzeć na sąsiadów z Remtraku, gdzie trwa modernizacja i rozbudowa. W Kruszewcu wystarczy młotek i wiaderko farby, żeby wykonać naprawę kibla. I jakoś się kręci. 

Ostatnia już debata, to budujemy, skoro zbudowaliśmy już dobrą kolej, to teraz budujemy dobre relacje. Będzie o tym jak jest dobrze w Przewozach Regionalnych, jak to kible zastąpiono kiblami, jak wszyscy chwalą Przewozy Regionalne, bo przecież są największym przewoźnikiem w Polsce, który ma zakupić ponad 400 sztuk taboru, w tym hybrydy, i jakim sukcesem okazało się wprowadzenie marki Polregio, co skutkowało zmianą krawatów na czerwone (chyba). Być może, jeśli prezes nie wygadał się wcześniej, teraz to już chyba wiceprezes ujawni największą tajemnicę ostatnich lat i powie jak teraz nazywać będą się pociągi InterRegio, bo przecież nie będą to już InterRegio. Na pewno będą to połączenia obsługiwane kiblami.

I to by było na tyle. Nowak już zdążył zakończyć swoją podróż kiblem, jeszcze czeka tylko na fotki z imprezy w Novotelu. Przewozy Regionalne z żelazną konsekwencją robią swoje. Nowak dalej jeździ kiblem. Z publicznych pieniędzy zorganizowały nikomu niepotrzebną imprezę w Novotelu, na którą wydano kilkadziesiąt, jeśli nie kilkaset tysięcy złotych.

Za pomoc, a raczej jej brak, w przygotowaniu tekstu dziękujemy rzecznikowi prasowemu Przewozów Regionalnych, któremu publicznie przypominamy, że pracuje w spółce państwowej i w takiej też spółce pobiera wynagrodzenie. Od tegoż też rzecznika prasowego dowiedzieliśmy się jednak na swój, ale nie tylko na swój temat ciekawych rzeczy, być może zatem do imprezy w Novotelu jeszcze wrócimy. 



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
  • Zdzich – 08.05.2019

    Beton w PR niezniszczalny.

  • zeus04 – 08.05.2019

    Nie chce mi się dyskutować z redaktorem, który nie wie jak nazywa się poprawnie ezt serii EN57. To jest poziom bruku...

  • Alibaba – 08.05.2019

    po co to napisałeś zeusie 04? kogo to obchodzi że ci się nie chce? Przewozy Regionalne to jest poziom bruku. I musisz z tym żyć.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....