TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Zaboklicki: Edyty to dobre pociągi
InfoRail - Opublikowano: 17.06.2016 08:46:30 27 komentarzy
Zaboklicki: Edyty to dobre pociągi

ED74 to dobre pociągi ? powiedział nam Tomasz Zaboklicki, szef PESY. Przypomnijmy, że to właśnie firma z Bydgoszczy jest producentem tych jednostek.

Zaboklicki odniósł się do kwestii odstawienia składów. Dopóki to PESA serwisowała ED74 nie było problemów ? powiedział. Przypomnijmy, że teraz składy są na stanie PKP Intercity. Wcześniej kursowały w barwach ówczesnych PKP Przewozy Regionalne.

To pociągi regionalne ? mówił dalej Zaboklicki. Jako takie je wyprodukowaliśmy i jako takie powinny kursować. Puszczanie tych składów do obsługi połączeń np. Przemyśl ? Szczecin to błąd ? podkreślił szef PESY. Twarde siedzenia w tych pociągach nie zachęcają pasażerów do dłuższych podróży. To były jednostki optymalne na trasę Łódź ? Warszawa ? stwierdził Zaboklicki.

Dodał też, że firma była zainteresowana wykonaniem napraw okresowych ?Edyt?. Decyzja przewoźnika była, niestety, inna.

Przypomnijmy, że pociągi ED74, stosunkowo młode jak na polskie warunki, mają zostać odsprzedane przez PKP Intercity. Prawdopodobnie trafią do jednego z przewoźników regionalnych. Wówczas część z nich będzie musiała przejść naprawę. A tę, możemy to powiedzieć z dużym prawdopodobieństwem, wykona PESA.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
ED74
  • Nocombi – 17.06.2016

    Dobre pociągi powiada pan Zaboklicki. I właściwie trudno się z nim nie zgodzić. Są nawet rewelacyjne gdy stoją w krzakach. Tyle usterek i mankamentów ile miały te stosunkowo młode wynalazki wypadałoby czymś uhonorować. PKP IC zrobił to odstawiajac je na bocznicę. Ciekawe kto teraz zechce je odkupić, a potem próbować reanimować? Chętnych chyba brak. Nikt poza prezesem Zabolickim nie poznał się chyba na wszechstronnych walorach tych jednostek.

  • Deszczowiec – 17.06.2016

    "To pociągi regionalne ? mówił dalej Zaboklicki. Jako takie je wyprodukowaliśmy i jako takie powinny kursować. Puszczanie tych składów do obsługi połączeń np. Przemyśl ? Szczecin to błąd ? podkreślił szef PESY. Twarde siedzenia w tych pociągach nie zachęcają pasażerów do dłuższych podróży. To były jednostki optymalne na trasę Łódź ? Warszawa ? stwierdził Zaboklicki." - w sumie powiedział to co cała masa osób, także na inforail mówiła.

  • Burzowiec – 17.06.2016

    ^Rzecz w tym, że te pociagi nie nadawały się nie tylko na trasy Przemyśl - Szczecin, ale nawet na trasę Łódź - Warszawa. Pamiętam dokładnie jak było "bezpiecznie" w nich gdy sklady rozczepiły się w trakcie ruszania ze stacji. Może sprawdziłyby się na trasie Bydgoszcz - Toruń. Nie wiem co na to powiedzieli by mieszkańcy Torunia. Wiem natomiast, że byłoby to optymalne rozwiązanie, bo serwis byłby niedaleko.

  • Pwf – 17.06.2016

    Powiedzial właściciel fabryki

  • byłykolejor – 17.06.2016

    dobre rozeiązanie problemu poprzednika maja CIT -toruń - bydgoszvcz , będzie taniej na rozłożyć na 2 duże miasta , niech kupią za 1 zł . przekaża Arrivie . prywaciaz da sobie z nimi radę . a i do pesy po drodze na naprawy.

  • żona – 17.06.2016

    @Burzowiecno, tylko szkoda, że to akurat było z winy tych co przetaczali wcześniej skład przy użyciu niewłaściwego adaptera i uszkodzili sprzęg w ezecie. zanim coś napiszesz to się dowiedz bo nawet na stronach pisano o tym.a tak w ogóle, to składy były specjalnie kupowane na trase wawa łódź parę lat temu i to wtedy trąbiono hucznej modernizacji tej trasy dzie po remoncie między Warszawą a Łodzią Edyty będą jeździły w czasie 83 minut. To miał być po prostu szybkie połączenie między tymi miastami. I to przewoźnik chciał upchać maksymalną ilość siedzeń co odbiło się powrotem składów do fabryki urealnieniem liczby miejsc siedzących tak aby zapewnić nogom komfort.

  • Heh – 17.06.2016

    Ma gość tupet.

  • ja – 17.06.2016

    To w czym jest problem, zeby te sklady z powrotem wrocily na trase Warszawa-Lodz oczywiscie po odpowiedniej modernizacji???

  • babcia – 17.06.2016

    @żonaTak wiem. Wszyscy inni winni. A to zatankowane niewłaściwe paliwo, a to producent pękających ram wózków się nie popisał, a tym razem niewłaściwy adapter został użyty do przetaczania tego badziewia. Rzeczywiście muszę się poddać i zgodzić z twierdzeniem, że produkty PESY wymagają szczególnej troski od ich użytkowników. Są "wyjątkowo" podatne na usterki, a ci co je codziennie obsługują to jakieś niedouczone bałwany, które nawet nie potrafią właściwie serwisować tego złomu. Zresztą Zaboklicki wyraźnie dał do zrozumienia, że produkty jego firmy mogą być serwisowane jedynie w Bydgoszczy. Tego należy się trzymać i o tym wiedzieć powinni wszyscy potencjalni nabywcy. Tak samo jak i o tym że wielokrotny serwis tych samych elementów nigdy już nie wyeliminuje wad fabrycznych wspaniałych produktów firmy z Bydgoszczy. Ktoś to w PKP IC zrozumiał i pewnie dlatego odstawił toto w krzaki.

  • JA – 18.06.2016

    Rozumiem, że odstawienie w krzaki wagonów przez IC to też troska o pasażerów, by broń boże coś im się nie stało? PIC nie ma kasy na naprawy rewizyjne. Niedługo i Pendolino pójdzie w krzaki. To, że Edyty stoją w krzakach nie wynika bynajmniej z tego o czym piszesz, ale z braku kasy i polityki taborowej PIC. Jakoś to będzie, to dewiza tej firmy.

  • sphinx – 18.06.2016

    @BurzowiecImpulsy też się same rozłączają. A łączenie trwa i godzinę ;)

  • PKP IC = niedasię – 18.06.2016

    Na Łódź - Warszawa wystarczą. PIC w ramach kary za Darty może zrobić taką modernę:1) wydłużenie o 1 człon (może być bez drzwi)2) likwidacja połowy drzwi w członach silnikowych3) montaż gniazdek, wifi, automatów z napojami i przekąskami.Po takiej modernie 7 dwuskładów spokojnie może obsługiwać tą trasę. W szczycie można dać pociąg bis 5 minut później, a pozaszczyty czy nocne na 1 jednostce. Przy czasie przejazdu w granicach 65-70 minut i jajach na fabrycznej te składy mogą naprawdę być sensowne. Ale w PKP niedasię

  • Skąd ta wiadomość? – 18.06.2016

    @shinks Jeśli prawdą jest to co piszesz o Impulsach to by znaczyło, że należy trzymać się z dala od produktów polskiego pochodzenia. Z ciekawości zapytam, skąd waszmość masz takie sensacyjne informacje. Proszę o link do źródła, które opisało przytoczoną przez ciebie informację.

  • jatal – 18.06.2016

    ^^^^Zagranicznym też się zdarza więc co? Nie kupować niczego?Przypadek Impulsa był nie aż tak dawno temu, ale jest mało rozpowszechniony bo hejterów Newagu jest zdecydowanie mniej niż hejterów Pesy.

  • Skąd ta wiadomość? – 19.06.2016

    Wielu liczyło na hejtera jatala, Combino, czy też sphinksa. Niestety przypadki rozczepień pojazdów innych producentów niż PESA mimo tego że "były nie aż tak dawno temu" nie zostały przez nikogo poważnego opisane. Dziwne. Może teraz ktoś, coś sobie przypomnii da namiar na linka do tej informacji. Zaczynam wątpić w prawdomowność tych osób.

  • K – 19.06.2016

    Proszę: W niedzielę w Skarżysku po łączeniu 40 min zabawy. Kilka dni wcześniej rozłączyły się same podczas jazdy. http://infokolej.pl/printview.php?t=19708&start=0 Wystarczy? Jak nie to zapytaj wujka gugla.

  • jatal – 19.06.2016

    @Skąd ta wiadomośćJak ktoś wierzy tylko w siebie to tak ma że wątpi w informacje od innych. Wtedy nawet podane linki zakwestionuje więc miałem rację ze nie warto ich szukać i podawać. EBA wprowadziło wymóg zabezpieczenia przed ukręcaniem osi (rollieren). Uważasz że wymyślili sobie głupotę bo nie słyszałeś o takim przypadku i nie potrafisz znaleźć linka? No ale przecież zagraniczne to musi być lepsze. :D

  • Skąd ta wiadomość? – 19.06.2016

    K@Naprawdę bardzo "prawdziwa i rzetelna" informacja z postu. Wujek "gugel" musiał się nieźle napocić ( może mu się procesor przegrzał? ) żeby na koniec opublikować bzdury jakiegoś ET 05, który już nawet zdąrzył "spalić" trzy sztuki Impulsów w 2014 roku. Ten na którego powołujesz się jest równie prawdomówny jak zeus04, gruby i kilku innych trolli, publikujących swe fantasmagorie. Poprosiłem o konkretny link w sprawie rozczepień Impulsów, a w zamian otrzymałem co? Namiary do magla, w dodatku z pretensjami i jakimiś głupkowatymi aluzjami do wiary w siebie, jakie nie omieszkał napisać słynny forumowy hejter jatal. Rzekomo "rozłączają się w czasie jazdy" ( w domyśle Impulsy ) i nikt ( żaden portal fachowy ) tego wypadku nie opisuje(?), oczywiście poza jakimś forumowym trollem, który zdąrzył już dwa lata temu spalić małopolskie Impulsy. I to ma być wiarygodne źródło wiadomości? Dobre.

  • Skąd ta wiadomość? – 19.06.2016

    @K Jeszcze wczoraj inny forumowy fachowiec twierdził: " Impulsy też się same rozłączają. A łączenie trwa i godzinę ;) " (Info na ten temat znajdziesz powyżej) Równie dobrze mógłbyś wysłać link do jego bujnej wyobraźni. Z tym że u niego łączenie trwa zdecydowanie dłużej niż u trolla ET05. Niestety synapsy nie łączą się nigdy.

  • zeus04 – 19.06.2016

    Jak ET05 jest równie prawdomówny jak ja, to mu dobrze rokuje :) Ja zawsze piszę prawdę...

  • Skąd ta wiadomość? – 19.06.2016

    Uderz w stół a nożyce się odezwę. Stara prawda, a sprawdza się zawsze. Liczyłem na odzew trolla i się nie pomyliłem.

  • lwowiak – 20.06.2016

    Nazywanie zeusa trollem, co trzeba mieć w głowie, żeby takie bzdury pisać, przecież zeus to jedna z najbardziej fachowych osób tutaj się wypowiadających, mająca zawodowe doświadczenie i mówiący z praktyki. Ja widzę "Skąd ta wiadomość?", że tobie jest bliższe trollowanie skoro tak z rozmachem tym szermujesz. To, że o czymś nie słychać, to nie znaczy, że to nie ma miejsca, więc wyluzuj chłopie.

  • newag – 20.06.2016

    [komentarz usunięty, powód: -]

  • horyniec – 20.06.2016

    Koleś jako zapalony impulsowiec nie może przeżyć faktu że pesa już od dawna buduje pociągi. A newag coż ma w ofercie impulsa impulsa i ewentualnie impulsa.

  • Robin Hood – 21.06.2016

    Pesa uczy się produkować pociągi. O ile Linki dla NEB prawdopodobnie będzie można uznać za zaprojektowane i wyprodukowane prawidłowo dzięki niemieckiemu nadzorowi przy ich powstawaniu, o tyle "stare" produkty tej firmy takie jak m.in. przedstawione Edyty to totalna porażka, z której nawet w późniejszym czasie czasie nie wyciągnięto nauki. Acatus czy Acatus plus są dalszym rozwinięciem tej porażki. Jak z tego widać oferta szeroka, a wybór żaden. Nawet Link dla NEB nie równy polskiemu. Tenże ( polski) nigdy nie dostanie pozwolenia wjazdu na niemieckie tory. Ciekawe czy Zaboklicki wyciągnął prawidłowe wnioski z lekcji budowania SZT jakiej udzielili Niemcy.

  • DarekP – 24.06.2016

    Pisałem to wielokrotnie - co przetarg to nowy pociąg PESY. Nie zdążą dopracować jednej konstrukcji i startują z kolejną. Dla mnie to błąd.A niski poziom utrzymania taboru w Polsce to druga sprawa. Zasada młotka i taśmy izolacyjnej wciąż jest popularna, a nie ze wszystkim tak się da z sukcesem.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....