TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Zaboklicki: Najważniejsze są partnerskie relacje z klientami
InfoRail - Opublikowano: 18.05.2016 14:25:05 16 komentarzy
Elf2 (wiz. PESA)

PESA komentuje wczorajsze orzeczenie KIO.

Przypomnijmy, że Izba uwzględniła uwagi dotyczące zapisów SIWZ w postępowaniu ŁKA ? stawianego warunku doświadczenia w zakresie dostawy pojazdów z ETCS poziom 1 i zezwolenia zgodności z TSI. Izba nakazała zmianę tego warunku w SIWZ. Uznała, że wymaganie to ogranicza konkurencję na rynku nie tylko w tym postępowaniu ale i przyszłych postępowaniach, jest nieproporcjonalne i żaden z zamawiających w przeszłości nie stawiał wymagań w taki sposób pomimo, że wytyczne dotyczące TSI nie są nowością.

?Wyrok ten przywraca wiarę w uczciwą konkurencję na rynku i pozwala wziąć udział w postępowaniu także innym producentom niż szwajcarski Stadler i NEWAG. Inny wyrok doprowadziłby w zasadzie do wykluczenia w Polsce konkurencji na rynku dostaw elektrycznych zespołów trakcyjnych, bo pozostawiłby na polskim rynku tylko te dwie firmy, które w ostatnich latach występowały wspólnie w konsorcjum. Można sobie wyobrazić, że w skrajnym przypadku oferty składałoby wyłącznie to konsorcjum ? czyli jeden podmiot? ? mówi Sławomir Piątek, dyrektor marketingu rynku kolejowego. I dodaje, że ?ograniczenie konkurencji na rynku bez wątpienia doprowadziłoby do znacznego wzrostu cen w przetargach, mogłoby to też budzić wątpliwości Komisji Europejskiej i doprowadzić do korekty unijnego wsparcia w projekcie. Liczymy, że zapisy ograniczające konkurencję uniemożliwiające start większej liczbie producentów, nie będą powielane przez samorządy i przewoźników kolejowych w innych postępowaniach? ? kończy Piątek.

Zaboklicki: Liczą się partnerskie relacje z klientem

Szef PESY Tomasz Zaboklicki zwraca natomiast uwagę na dobre relacje z klientami. Nie traktujemy decyzji KIO w kategoriach zwycięstwa, ponieważ dla nas najważniejsze są partnerskie relacje z klientami ? mówi. I dodaje, że to ważne orzeczenie. PESA ma jednak świadomość, że to dopiero początek drogi. ?Zabiegaliśmy i zabiegamy jedynie o możliwość przedstawienia oferty, o szansę udziału w tych przetargach. Rozstrzygnięcia dopiero zapadną, ale elektryczny Elf2, nad którego projektem od wielu miesięcy pracujemy spełni nie tylko wszystkie normy lecz także oczekiwania przewoźników i pasażerów? ? podsumowuje Zaboklicki.

O Elfie2

Jak informuje producent z Bydgoszczy ezt nowej generacji ELF2 - opracowany przez designerów i konstruktorów PESA - powstał na bazie wieloletniego doświadczenia w projektowaniu i produkcji pojazdów elektrycznych w naszej firmie. Zaowocowało to produktem dostosowanym do wymogów aktualnie obowiązujących TSI , wyposażonym w ETCS - najnowszy systemu bezpieczeństwa.

Pojazdy przystosowane są do ruchu z prędkością 160 km/h, a zaprojektowana rodzina zakłada różne, w zależności od oczekiwań zamawiających, konfiguracje od 2 do 6 członów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PESA
Elf2
  • Qwark – 18.05.2016

    Od wczoraj ciągle o skrzywdzonej PESIE na InfoRail? Czy tak wygląda uczciwa konkurencja czy mamy tu sponsorowane artykuły?

  • czyngis – 18.05.2016

    Qwark ty tak na serio? To jest portal internetowy, na tym to polega, że się pojawiają na nim niusy na temat bieżących wydarzeń.

  • Railman – 18.05.2016

    No to się uśmiałem czytając słowa Pana Zaboklickiego o partnerskich kontaktach z klientami. Ma facet bujną wyobraźnię. Znakomicie nadaje się na dyplomatę, ale niekoniecznie na osobę, ktorej można wierzyć. O produktach jego firmy można długo pisać, ale o spełnianiu przez Pesę i jej wyroby wszystkich norm, a także oczekiwań przewoźników i pasażerów nie da s?ę bardziej ściemniać niż zrobił to sam prezes Pesy. Jest w tym niekwestionowanym liderem.

  • tata – 18.05.2016

    Piękny projekt. Newag znowu zostaje z tyłu. Jak zwykle za Pesą wąchają

  • KOŃ POLSKI – 18.05.2016

    ...dla nas najważniejsze są partnerskie relacje z klientami... - BUHAHA - koń by się uśmiał!;-)

  • szaryczłowiek – 18.05.2016

    A skąd wiesz jakie oni mają relacje z partnerami biznesowymi? Zasiadacie w zarządach spółek? Prowadzicie negocjacje? Co tu się ostatnio na tym forum wyrabia, że w taką kloakę się zamienia? Wcześniej tylu frustratów tu nie widziałem.

  • Hehe – 18.05.2016

    Ale was newagi dupy bolą.

  • Railman – 18.05.2016

    Nie no relacje biznesowe są napewno wysoko postawione. Oni ciągle muszą tłumaczyć swoim klientom dlaczego np. Su 160 odmówił po raz kolejny posłuszeństwa i dlaczego inne ich produkty są tak awaryjne. Powiem krótko, gdyby ŁKA chciała zakupić coś innego niż Flirt nie skonstruowałaby w ten sposób swego zamówienia. Niestety KIO nakazał wykreślić zapis o doświadczeniu w budowie pojazdów zgodnych z TSI. Czym dopuścił do przetargu firmę, która nigdy tego nie robiła.Ta firma dopiero teraz ma ambicje żeby to zrobić. Szkoda, że wcześniej nie miała chęci. I jeszcze jedno. Nie jestem przeciwnikiem konkurencji. Jestem przeciwnikiem traktowaniu zamawiającego jak nierozumnego frajera. Nie jestem również jakimś pesohejterem. Przeciwnie, uważam, że to może być dobra firma, a jej produkty mogą spełniać wyśrubowane normy i tym samym satysfakcjonować przyszłych pasażerów i przewoźników. Muszą jednak w Bydgoszczy zacząć traktować klientów poważnie. Tu naprawdę nie jest najistotniesza niska cena, a odpowiednia wysoka jakość i wywiązanie się ze swych zobowiązań a dopiero potem niska, konkurencyjna cena.

  • advisor – 18.05.2016

    Nie wiem, co bierze Żaboklicki, ale ja też chcę.Choć w sumie to nie - nie mógłbym tak bezczelnie kłamać w żywe oczy...

  • krakowiaczek – 18.05.2016

    A zatem -tow.Żaboklicki- kiedy zapłacicie kary umowne za nieterminowe dostawy Krakowiaków dla MPK Kraków ??

  • Jest moc – 18.05.2016

    Jest sukces krakałerowi udało się dodać komentarz tylko raz! Niec żyje! Niech żyje! Niech żyje!

  • ŁDZ – 18.05.2016

    Za Krakowiaki nie zapłacili?? W Łodzi już zdążyli. W marcu rzecznik mówił, że "Pesa uregulowała kary związane z opóźnieniem". Zresztą za tę kasę MPK kupiło sobie nową tokarkę do kół.

  • NDZ – 18.05.2016

    Patrząc na łódzkie podejście do taboru to przyda im się bardziej niż komu innemu. A to nie w łodzi najwięcej niskopodłogowych wagonów gnije w krzakach?

  • Głogoff – 19.05.2016

    @NDZ nie wiem czy słyszałeś, ale niedawno nawet nastąpił w Łodzi postęp w tej kwestii i po 13 latach w krzakach reanimowano jedną Bombkę Cityrunnera, z tego co widziałem po powrocie do życia pod koniec zeszłego roku sprawiała jakieś problemy, ale jak się teraz spisuje to nie wiem, może ktoś z Łodzi ma więcej info.

  • Ga – 19.05.2016

    Chyba parterskie układy... jak tam kary za DARTY, SU160, KRAKOWIAKI itd.

  • ŁDZ – 19.05.2016

    Już jeździ bez większych kłopotów. "Doregulowali" aparaturę i śmiga. Na Pabianickiej wręcz płynie ślicznie ten Citek. W tym roku mają pozostałe oba zrobić plus 6 moderek niemców dwukierunkowych (jedna jest gotowa i przechodzi testy).

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....