TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Zachodniopomorskie modernizuje szynobusy
UMWZ - Opublikowano: 16.12.2011 11:54:50 2 komentarze
Zachodniopomorskie modernizuje szynobusy

Województwo zachodniopomorskie w swoim kolejowym parku maszynowym ma już 12 supernowoczesnych spalinowych zespołów trakcyjnych SA136, których kupno było możliwe dzięki środkom z Regionalnego Programu Operacyjnego. Ale władze regionu na tym nie poprzestają. Znaczące wzmocnienie taboru przyniesie też niewątpliwie realizacja projektu pn. „Zakup pasażerskiego taboru kolejowego do obsługi połączeń międzywojewódzkich organizowanych przez województwa: lubuskie, łódzkie, wielkopolskie i zachodniopomorskie”z listy kluczowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Dzięki niemu połączenia regionalne będzie obsługiwać 7 całkowicie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Jednak nie tylko zakupy nowych pojazdów są przedmiotem troski władz województwa. Cały czas mają one baczenie na stan i sprawność taboru kolejowego, którym władają. Na modernizację szynobusów SA103 budżet województwa wyłoży w sumie ponad 1,5 mln złotych.

Dwa dni temu na kolejowy szlak wyruszył pierwszy z modernizowanych trzech szynobusów. 13 grudnia br. przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego wraz z przedstawicielami spółki Przewozy Regionalne dokonali końcowego odbioru pojazdu SA103-008 modernizowanego przez bydgoską spółkę PESA.  W ramach modernizacji została zabudowana klimatyzacja przedziału dla pasażerów, wymieniono siedzenia na nowoczesne z zagłówkami i podłokietnikami gwarantujące bardziej bezpieczne, wygodniejsze i komfortowe warunku podróżowania, szczególnie w sezonie letnim. Dodatkowo podjęto szereg działań mających na celu poprawę niezawodności pojazdu, m.in. pojazd został wyposażony w system GPRS, wideomonitoringu i rejestracji danych, pokładowej informacji pasażerskiej audio/wideo, lokalizacji i transmisji danych, kontroli gospodarki paliwowej a także parametrów technicznych urządzeń wchodzących w ich skład. Jednocześnie zmieniono kolorystykę pojazdu na zgodną z serią pojazdów typu SA136 i SA109, które kursują w barwach marki województwa.  Do końca 2011 roku zostanie ukończona modernizacja jeszcze dwóch posiadanych pojazdów typu SA103, które obsługują niezelektryfikowane linie kolejowe w województwie zachodniopomorskim.  Na realizację zadania „Modernizacja pojazdów szynowych SA103”Zarząd Województwa przeznaczył 1 529 316 złotych.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
Zachodniopomorskie
PESA
SA103
szynobus
  • – 19.12.2011

    Popieprzono podpisy pod zdjąciami

  • nowy – 20.12.2011

    Kolej, to nie tylko tabor ale i organizacja. W roku bieżącym wpadłem w "Kołobrzeska pułapkę". Pojechałem m.in. do Kołobrzegu z biletem turystycznym. Wieczornego powrotu do Szczecina Szynobusem SA136 nie było. (Ponoć dlatego, że szynobusy nocują za ogrodzeniem w Kołobrzegu) Powrót z przesiadką w Białogardzie okazał się niemożliwy (przesiadka z EN57 do Poznania na EN57 do Szczecina - opóźnienie odjazdu ze 40 min. z powodu natłoku odjazdów. Kupno biletu na pospieszny TLK do Szczecina w kasie okazało się niemożliwe - gigantyczne kolejki (!) Musiałem kupić bilet u konduktora płacąc dodatkowe 5o zł ! Powrót był w tłoku - na stojąco, Tak to kolej zniechęca do turystycznych podróży!

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....