TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Zachodniopomorskie nie zmniejszy pracy Przewozów Regionalnych
UMWZ - Opublikowano: 29.06.2015 14:40:43
Spotkanie w sprawie Przewozów Regionalnych (foto: UMWZ)

Marszałek Olgierd Geblewicz przekazał stronie społecznej stan negocjacji z Przewozami Regionalnymi, w kwestii pięcioletniej umowy na świadczenie umowy PSC (Public Service Contract). Związki Zawodowe zostały poinformowane o stanowisku negocjacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego, strony przyznały, że wspólnym wyzwaniem jest utrzymanie poziomu pracy przewoźnika.

- Nie zamierzamy zmniejszać pracy operacyjnej zlecanej Przewozom Regionalnym, należy przez to rozumieć że nie zamierzamy likwidować połączeń w Zachodniopomorskiem, nie chcemy by w regionalnej spółce były zwolnienia. Musimy jednak postępować odpowiedzialnie, a na dziś nie wiemy czy taki poziom finansowania będziemy w stanie utrzymać ? powiedział marszałek Olgierd Geblewicz, na spotkaniu z przedstawicielami Związków Zawodowych reprezentujących pracowników Przewozów Regionalnych.

Strona społeczna usłyszała, że na dziś wśród głównych przeszkód na drodze do podpisania przez Zachodniopomorskie pięcioletniej umowy PSC z przewoźnikiem, leży m.in. brak wpływów do budżetu województwa z tzw. ?Janosikowego?, a którego nowa formuła nie została jeszcze opracowana. Kolejna bariera, to niesprawiedliwy zdaniem Województwa Zachodniopomorskiego podział środków w ramach tzw. ?Funduszu Kolejowego?. Dotacja dla regionu jest znacząco niższa od środków przeznaczanych na województwa ze wschodniej polski. Na chwilę obecną, Zachodniopomorskie jest jedynym regionem, które kontraktuje i zamierza kontraktować do roku 2020 przewozy na poziomie ok 5,5 mln km rocznie, podczas gdy we wschodnich regionach kontraktowanie nie przekracza 2 mln km rocznie.

- Zachodniopomorski oddział Przewozów Regionalnych, jako jeden z nielicznych w kraju nie notuje strat. Dobre wyniki to efekt pracy nas wszystkich. Zarząd Województwa inwestuje w nowoczesny tabor, ale to dzięki kwalifikacjom załogi jest on odpowiednio wykorzystywany i przynosi dobre rezultaty w postaci wyników finansowych na Pomorzu Zachodnim. Nasz dotychczasowy wysiłek musi mieć swoje odbicie w treści umowy PSC ? dodawał marszałek Olgierd Geblewicz.

Obie strony zadeklarowały że będą wspólnie zabiegały o zmiany w podziale środków w ramach ?Funduszu Kolejowego?. Strony liczą na udaną restrukturyzację spółki, która zapewni firmie możliwość rozwoju. Udana restrukturyzacja powinna się również przełożyć na warunki pracy załogi, a także zapewnienie odpowiedniej oferty pasażerom.

Podpisanie umowy przez trzynaście pozostałych województw, to szansa że Zachodniopomorskie, które staje się największym zleceniodawcą Przewozów Regionalnych nie będzie ponosić dodatkowych kosztów powstających w związku z rezygnacją lub ograniczaniem przez pozostałe regiony zakresu przewozów realizowanych na ich rzecz przez Spółkę. Dzięki zrealizowanym przez Województwo inwestycjom taborowym wartym ok 0,5 mld zł, Zachodniopomorski oddział Przewozów Regionalnych dysponuje do realizacji przewozów najlepszym taborem w Polsce.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Zachodniopomorskie
Przewozy Regionalne
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....