TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Żaden z producentów obecnych na targach w Gdańsku nie ma w ofercie hybryd LNG
InfoRail.pl - Opublikowano: 02.10.2019 10:01:58 2 komentarze
Żaden z producentów obecnych na targach w Gdańsku nie ma w ofercie hybryd LNG

Przewozy Regionalne na targach w Gdańsku wypaliły pomysłem hybrydy na LNG. Pomysł może i ciekawy, tyle że żaden z producentów mających stoiska na tej samej wystawie nie ma w ofercie takich pociągów.

Uśmiech. To najczęściej była odpowiedź na pytanie o składy na LNG dla Przewozów Regionalnych. Bo rzeczywiście brzmi to jak science fiction. Technologia LNG jest wykorzystywana w transporcie kolejowym, ale nie jest popularna, a nieliczne przypadki dotyczą raczej lokomotyw niż składów pasażerskich. Take paliwo  w transporcie kolejowym wykorzystywane jest chociażby w USA czy Rosji. Ale na pewno nie w Polsce.

Po co zatem Przewozy Regionalne idą w tym kierunku i od kogo chcą kupić te pociągi? Na jednym ze stoisk udało nam się dowiedzieć, że jedynym producentem, który potencjalnie może dostarczyć przewoźnikowi takie składy jest Alstom. Trudno jednak sobie wyobrazić, patrząc na dotychczasowe poczynania przewoźnika, że będą nagle kupowały tabor od jednego z najdroższych producentów taboru kolejowego, który nie jest zupełnie aktywny na polskim rynku taborowym, co więcej nawet nie pojawił się na gdańskich targach. To w sumie nie dziwi, bo i oferta dla polskiego rynku jest niezwykle uboga.

Pytani o możliwość dostarczenia hybryd na LNG polscy producenci zgodnie oświadczają, że jeśli pojawi się przetarg to mu się przyjrzą. I w tym momencie znowu pojawia się najczęściej uśmiech. I jak w takiej sytuacji plany Przewozów Regionalnych traktować poważnie?     



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
hybryda
LNG
  • Sebastian Janek – 02.10.2019

    Jak nikt nie spełnia wymogów PR to znaczy, że pociągów nie można kupić. Ot proste rozwiązanie, by nie wydać kasy, a kible będą mogły nadal legalnie jeździć i kolejne 10 lat.

  • Marian Gosik – 02.10.2019

    Fantazje PRów

  • Czarek Czarosław Kamiński – 02.10.2019

    Turbokible na gaz!

  • zeus04 – 02.10.2019

    Na pewno nie w Polsce? A w Warszawie? Jeździ sporo autobusów i będzie ich coraz więcej. Są firmy które same się zgłaszają z ofertą przebudowy taboru kolejowego z oleju napędowego na LNG oraz CNG. Było takie spotkanie i nas, ale po przeliczeniu kosztów i zysków średnio to wyszło i na razie podziękowaliśmy...

  • Alibaba – 02.10.2019

    O kurde. Przewozy Regionalne będą jeździć Solbusami, które odkupią od MZA. Hit. Brawo zeusie zero czwarty! Gdzie kończą się granice Twojej wyobraźni???

  • Paweł Mackiewicz – 03.10.2019

    Tutaj jest napisane dlaczego : https://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/polregio-nasze-hybrydy-szynowe-beda-napedzane-lng-93700.html

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....