TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Zakres modernizacji EN57 u Cegielskiego
Karol Wach - Opublikowano: 28.04.2015 09:11:30 4 komentarze
EN57 po modernziacji

Jakiś czas temu na łamach InfoRail informowaliśmy, iż FPS Cegielski modernizuje pięć ezt-ów EN57, które docelowo, w drodze leasingu, trafią do Przewozów Regionalnych. W uzupełnieniu wcześniejszych informacji zapytaliśmy przewoźnika o zakres prac, jakie zostaną wykonane w tych jednostkach. Zakres modernizacji tych pojazdów jest cały czas ustalany, jednakże możemy powiedzieć, że ze względu na inną formę finansowania i odmienne spojrzenie na pewne rozwiązania konstrukcyjne założenia modernizacji mogą się różnić od założeń przyjętych w przetargu na modernizację 21 elektrycznych zespołów trakcyjnych w ZNTK Mińsk Mazowiecki ? poinformował nas Michał Stilger z Przewozów Regionalnych. Podstawowe założenia modernizacyjne to:

1. Zmiana wizerunku zewnętrznego pojazdu: nowe ściany czołowe, odmienna kolorystyka, przebudowa pudeł (nowe okna, drzwi odskokowo-przesuwne, instalacja urządzeń klimatyzacji),

2. Modernizacja wózków: pierwszego stopnia odsprężynowania, instalacja silnika prądu zmiennego z przekładnią dwustopniową, (prędkość eksploatacyjna podniesiona do 120 km/h, likwidacja energochłonnego rozruchu oporowego).
3. Modernizacja wnętrza - przystosowanie pociągu do ruchu międzyaglomeracyjnego (przedsionki oddzielone od przedziałów ścianami oszklonymi z drzwiami suwanymi, nowe fotele, nowa stylistyka półek bagażowych i oświetlenia, zastosowanie nowych drzwi w przejściach międzywagonowych i modernizacja przejść, wyposażenie toalet w układ zamknięty gromadzenia nieczystości, przystosowanie kabiny WC oraz innych miejsc w pociągu do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym także dla pasażerów na wózkach inwalidzkich, modernizacja kabin sterowniczych.
4. Modernizacja sprzęgów międzywagonowych i czołowych, wyposażenie w nowe pantografy i przetwornice statyczne.

Przypomnijmy, że zgodnie z zapowiedzią Prezesa Przewozów Regionalnych Tomasza Pasikowskiego Przewozy Regionalne, ARP i Polski Tabor Szynowy tą modernizacją uruchamiły pilotażowy program ezt-ów. Poznańskiej firmie sprzedanych zostało pięć ezt-ów EN57, prace remontowe będą finansowane ze źródeł zewnętrznych. Po ich zakończeniu jednostki wrócą do Przewozów Regionalnych na zasadzie leasingu ? mówił Pasikowski. To jeden ze sposobów, jakimi przewoźnik chce odnawiać swój tabor. Jeśli metoda ta się sprawdzi zostanie wykorzystana przy modernizowaniu kolejnych składów. Na razie jest to projekt pilotażowy. Przewoźnik zapowiada, że w ciągu 5 najbliższych lat chce gruntownie odmłodzić i zmodernizować tabor. Docelowo 80% pociągów mają to być składy nowe bądź po kapitalnym remoncie.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
modernizacja
Cegielski
EN57
  • Grześka – 28.04.2015

    W jakim języku jest napisana ta informacja?

  • ... – 28.04.2015

    W suachili nie widać? Nie wysilaj swojego mózgu bo i tak go nie masz i nie zrozumisz

  • Run – 29.04.2015

    Kogo to obchodzi

  • lol – 29.04.2015

    500 ezt prow w 5 lat? Jak gdzie za co?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....