TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Zastępczy 14WE już w bazie Kolei Śląskich
InfoRail.pl - Opublikowano: 31.07.2017 11:39:42 10 komentarzy
Zastępczy 14WE już w bazie Kolei Śląskich (foto: ID)

W bazie Kolei Śląskich jest już zastępczy skład 14WE-02. To pojazd, który PESA wypożyczyła od Industrial Division.

Jednostką będzie zastępować Elfa2. Jak długo? Tego nie wiemy. Na tory wyjedzie najprawdopodobniej jutro, 1 sierpnia, i zostanie skierowany do obsługi linii S8 i S31. Pasażerowie mogą tu korzytać z dwóch podobnych składów, które Koleje Śląskie pozyskały wcześniej od SKM Warszawa.  

Przypomnijmy, że, jak informował przewoźnik, to tymczasowe rozwiązanie, na które zdecydowali się producent oraz zamawiający, jest zgodne z zapisami umowy. Przesunięcie terminu dostawy pierwszego pojazdu wynika m.in. z tego, że trwa jeszcze proces certyfikacji pojazdów Elf 2. Wszystkie badania zostały zakończone pozytywnym wynikiem, w najbliższych dniach pojazdy powinny otrzymać certyfikaty WE pozwalające na dokończenie procedury uzyskania zezwolenia, która odbywa się według najnowszych, obowiązujących od 1 czerwca 2017 przepisów w zakresie uzyskiwania zezwoleń zgodnych z TSI.

Dwa trójczłonowe Elfy2, które pozytywnie zaliczyły wszystkie testy podczas badań, są przygotowywane do odbiorów w siedzibie producenta, trwają szkolenia obsługi Kolei Śląskich, a pojazdy niezwłocznie po uzyskaniu zezwolenia i odbiorach będą mogły wozić pasażerów.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Śląskie
14WE
  • Erwin – 31.07.2017

    To na elfy przyjdzie jeszcze trochę poczekać

  • xav – 31.07.2017

    Najlepsze jest to że PESA jako pojazd zastępczy dostarcza 14WE NEWAGU, które jest tak na dobrą sprawą jedyną modernizacją EN57 z prawdziwego zdarzenia.

  • soad – 31.07.2017

    Na elfy poczekamy aż urzędnicy UTK wrócą z urlopów i zapoznają się z nowymi przepisami. To zapewne jeszcze potrwa. Może do grudnia?

  • Vax – 31.07.2017

    aleś xav doj...bał !!!! HAHAHAHAaaaaaa14 we " jest tak na dobrą sprawą jedyną modernizacją EN57 z prawdziwego zdarzenia".Wpadliśmy pod stoły

  • kubex.. – 31.07.2017

    @xaw: Z tym że 14WE to nie modernizacja tylko nowy pociąg bazujący na kiblu.

  • AVE – 31.07.2017

    Gorzej jak się okaże, że te ex-kible lepiej sprawowały się od nowych nabytków...

  • advisor – 31.07.2017

    @AVEBędziemy mieć wtedy parę zgonów tutaj - niektóre szczekaczki jedynej słusznej firmy własny jad zaleje ;-)

  • Tomek – 01.08.2017

    ww. składy stoją również na Krakowie Płaszowie. Ktoś z szanownego grona posiada wiedzę dla kogo są one przeznaczone?

  • soad – 02.08.2017

    Dla niezorientowanych - KŚ posiadają dwa zmodernizowane 14WE. Są niewątpliwie lepsze od EN57 ale do nowości im daleko

  • Mic – 30.08.2017

    Soad. 14-we choć konstrukcja stara to pospawana od nowa. Tak więc konstrukcyjnie archaizm ale stosunkowo nie dawno wyprodukowany.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....