TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Zmiany w przetargu na lokomotywy, PESA, Newag i Siemens zainteresowani
InfoRail.pl - Opublikowano: 29.09.2017 09:48:06 23 komentarze
Zmiany w przetargu na lokomotywy, PESA, Newag i Siemens zainteresowani

PKP Intercity po raz kolejny zmieniają termin składania ofert w przetargu na dostawę 20 lokomotyw elektrycznych wraz ze świadczeniem usług ich utrzymania.

Data 3 października została zmieniona na 18 października, to już kolejne wydłużenie terminu.

Tymczasem wydaje się, że zainteresowanie przetargiem może być spore. Na gdańskich targach potwierdzili je nam przedstawiciele trzech potencjalnych dostawców. To PESA, która mogłaby zaoferować Gamę, Newag z Griffinem i Siemens z Vectronem. Szykuje się zatem ciekawa rywalizacja, tym bardziej, że mimo, że na polskim rynku jest sporo lokomotyw do wymiany zamówień na elektrowozy nie ma wcale dużo. Kto ostatecznie złoży ofertę w przetargu PKP Intercity? Musimy poczekać co najmniej do 18 października. W związku ze zmianą terminu składania ofert skorygowany został też okres, w którym oferent będzie związany ofertą. Musi być ona ważna do 15 stycznia 2018 roku.



Sprawdź też:
PKP Intercity
lokomotywa
  • gutek – 29.09.2017

    ten przetarg chyba się nie zakończy

  • Pk – 29.09.2017

    Zakończy się gdy warunki zapewnią wygraną PESIE..Co w sumie nie jest trudne wystarczy podać dostępność taboru "zdrowego" na poziomie np.30% nie więcej..

  • DarekP – 29.09.2017

    takie żarty z Pesy przy innych wiadomościach dotyczących tej firmy, które się pojawiły, juz tak nie śmieszą. Od splendoru lidera do poważnych kłopotów nie jest tak daleko, jak by się wydawało.

  • NCi – 29.09.2017

    A czym tym razem tłumaczą zmianę terminu składania ofert? Ktoś coś wie?
    Od pewnego czasu wszystko jest już jasne, aż tu spotkał się przedstawiciel PKP IC z ... i nagle zmiana. Czy to nie po to aby dać szanse pewnemu producentowi na zorganizowanie kasy?

  • PPP – 29.09.2017

    @NCi... masz na myśli to, ze oferent oświadcza w przetargu, że jest w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia?

  • OLo – 29.09.2017

    Tytuł nieco wprowadza w błąd. Nie "zmiany" lecz zmiana.

  • czyngis – 29.09.2017

    @NCi skąd tu na portalu narobiło się tylu twórców spiskowych teorii dziejów, walą tekstami jak z filmów z żółtymi napisami z youtube.

  • Zbig – 29.09.2017

    @DarekP. Przecież 90% tu piszących brandzluje się na wieść o upadku Pesy. Co ciekawe ta sama część społeczeństwa na co dzień płacze, że w Polsce już się nie produkuje syrenek i polonezów. Dziwny naród.

  • gutek – 29.09.2017

    @czyngis
    Pomóż zrozumieć czym są te filmy z żółtymi napisami z YT. zdaje się że jesteś dobrze zorientowany.

  • G.kolejarz – 29.09.2017

    Jak tak dalej pójdzie to te lokomotywy będę za jakieś 20 lat.Ileż można przeciągać.

  • zeus04 – 29.09.2017

    Nie no... jeden klik i już powinny lokomotywy wyskakiwać jak zające z kapelusza. Ile można czekać? Jeden dzień, tydzień, miesiąc? Większość SIWZ-ów powstaje u nas "na kolanie" w kilkanaście godzin.

  • robi – 29.09.2017

    A to tak może skromnie zapytam bożka. Czyżby jeszcze w tym całym interszicie nie napisali SIWIZ-u ?
    Po co ta głupia gadka? I tak większość wie o co chodzi.

  • zeus04 – 29.09.2017

    Już nie raz go poprawiali. Pośpiech jest niewskazany w przypadku wydatkowania setek mln zł. Teorie spiskowe z magla mnie nie interesują.

  • Olo – 29.09.2017

    No popatrz, a co tym razem poza zmianą daty "poprawili"? I z jakiego to powodu muszą jeszcze wstrzymać się pół m-ca z otwarciem ofert? Jakieś uzasadnienie tego dziwnego kroku?

  • zeus04 – 29.09.2017

    Nie moja i nie Twoja sprawa. Dziwne zainteresowania co poniektórzy mają.

  • Olo – 29.09.2017

    Dziwny to ty masz przekonania. To, że to nie twoja sprawa, to jasne. Pozwól innym, aby o to pytali.

  • anarh – 29.09.2017

    skadal. przeciągaja/ /znmieniają . bo torów nie mają na 160 . / wszystkie pojazdy odwiedziłem , ale lok. siemencsa' pominołem. i sprostowanie dla administratorów witryn. gryfin" dla lotosu to 4-osiowa lok . a nie jak pisali 6-osiwa.

  • NCi – 29.09.2017

    To po jakie licho wtrącasz swoje wątki, skoro twierdzisz, że to nie twoja sprawa?

  • NCi – 30.09.2017

    Zaraz, zaraz, a czy @zeus04 to czasem nie jest zaciekły obrońca wyrobów pewnej firmy z Bydgoszczy? Uderz w stół a nożyce same się odezwą.

  • zeus04 – 30.09.2017

    Jak już to jestem obrońcą legalnej kultury, czyli nie podcinam skrzydeł twórcom i kulturalnie podaję fakty i obojętne mi jest czy firma jest z Bydgoszczy, Siedlec, Poznania, Chrzanowa, Gliwic, Nowego Sącza czy innego Pacanowa. W prawie istnieje coś takiego jak domniemanie niewinności, więc jak ktoś ma dowody to proszę bardzo. Śmiało :)

  • NCi – 30.09.2017

    Bardzo się cieszę , że jesteś obrońcą tego i owego. Racz szanować czyjeś poglądy i zdanie i w sposób kulturalny nie zakazuj pytać. Tekst typu "Nie moja i nie Twoja sprawa." wskazuje, że masz problemy z byciem "obrońcą legalnej kultury"

  • xtrain – 03.10.2017

    Oby nie Siemens.

  • okl – 05.10.2017

    A czemu nie? Vectrony jeżdżą w całej Europie, więc z międzynarodowymi pociągami nie będzie problemu. W większości krajów Europejskich mają dopuszczenie, wiec czemu nie?

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma ?JMK analizy rynku transportowego? oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2017 InfoBus ma 15 lat.Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko tematyką autobusową. Wraz z rosną...