TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

Zmodernizowany EN57 dla Przewozów Regionalnych
INFORAIL - Opublikowano: 04.09.2015 19:55:52 30 komentarzy
źródło: Facebook/KolejowyMinskMazowiecki

Nowy drapieżny wygląd, nowa pomarańczowo-granatowa malatura. Tak wygląda zmodernizowana jednostka EN57 dla Przewozów Regionalnych. Na Facebooku pojawiło się pierwsze zdjęcie składu EN57AL-2101. To właśnie taka jednostka ma zostać zaprezentowana przez przewoźnika na tegorocznych targach kolejowych w Gdańsku. Więcej zdjęć nowego pociągu można znaleźć na Facebooku: www.facebook.com/KolejowyMinskMazowiecki.

Przypomnijmy, że ZNTK Mińsk Mazowiecki zmodernizują dla Przewozów Regionalnych 21 ezt-ów. Każdy z nich do standardu EN57AL. Za wykonanie tych prac przewoźnik będzie musiał zapłacić 159 629 400,00 zł. Wyremontowane pociągi to nie tylko zmiana zewnętrzna, ale także, a może przede wszystkim zmiany we wnętrzu. Dzięki temu zwiększy się komfort podróżowania pasażerów Przewozów Regionalnych. To także podniesienie prędkości pociągów do 120 km/h. Do końca roku takich skaldów ma być 21. Ale przewoźnik zapowiada, że po przeprowadzonej restrukturyzacji, większość pociągów zastanie wyremontowana. Czy tak się stanie? Zobaczymy.

Jak wspomnieliśmy zmodernizowana jednostka ma zostać zaprezentowana na targach kolejowych w Gdańsku. Czy nowa malatura będzie wiązać się ze zmianą brandingu przewoźnika? Czy za zmianą malatury pójdą także inne zmiany wizerunkowe Przewozów Regionalnych? Na te pytania będziemy mogli odpowiedzieć za kilkanaście dni. Do tematu rzecz jasna będziemy wracać na łamach InfoRail.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
EN57
EN57AL
Przewozy Regionalne
ZNTK Mińsk Mazowiecki
  • www – 04.09.2015

    O matko! Ale tygrys! Jaja sobie robią z ludzi? To na poważnie?

  • Bartosz – 04.09.2015

    No niezle z tym malowaniem

  • Damian – 05.09.2015

    Kolor rzucający się w oczy z daleka i malowanie w te wzory całkiem nie złe.

  • shogun1983 – 05.09.2015

    Mam jednak nadzieję, że ten wygląd to jakiś żart. Ewentualnie okazjonalny wybryk. W przeciwnym razie jarmarku na torach c.d.

  • Nie, to nie żart. – 05.09.2015

    W takim malowaniu będzie 21 jednostek zmodernizowanych w ZNTK MM i 5 w HCP-FPS. Wszystko związane jest z rebrandingiem PR.

  • shogun1983 – 05.09.2015

    no cóż... koszmar pijanego lakiernika... tak w skrócie można określić to "coś"...

  • Tygrysek – 05.09.2015

    Ktoś się za dużo kubusia puchatka naoglądał.

  • gosc – 05.09.2015

    Kolory fajne, ale z tymi paskami tygrysimi mogli dać coś prostszego...

  • a-synh – 05.09.2015

    A będą miały one silniki asynchroniczne?

  • Sam – 05.09.2015

    Warto dodać że mają jeździć w relacjach:Poznań Główny - Łódź Kaliska ? Poznań Główny,Ostrów Wlkp. - Łódź Kaliska ? Ostrów Wlkp,Poznań Główny - Jarocin ? Poznań Główny,Poznań Główny - Ostrów Wlkp.? Poznań Główny,Wrocław Główny - Rawicz ? Wrocław Główny,Poznań Główny - Wrocław Główny ? Poznań Główny,Kłodzko - Leszno ? Kłodzko,Leszno - Wrocław Główny ? Leszno,Poznań Główny ? Kołobrzeg ? Poznań GłównyPoznań Główny - Piła Główna ? Poznań Główny,Poznań Główny - Koszalin ? Poznań Główny.Szczecin Gł. - Zielona Góra - Szczecin Gł.Wrocław Gł. - Zielona Góra - Wrocław Gł.

  • Henuku – 05.09.2015

    kurcze, co Wam się nie podoba ??? dobrze, że przy zmianie czoła, unowocześnieniu wnętrza robi się ciekawe malowanie. komu to przeszkadza ??? bo ideą kolei jest dojechać z punktu A do punktu B a jak by nie patrzeć urozmaicenie kolorystyczne pociągów dodaje tylko pojazdom na plus. czy wszystko musi być jednolicie żółto niebieskie jak za szarego prlU,.... tfffuuu ??? bardzo fajne to malowanie i oby więcej takich, pandy, tygrysy, zebry, motyle !!!! super pomysł.

  • Filip – 05.09.2015

    Oryginalne odważne malowowanie wzorem z zachodu . Proste paski już się za nadto opatrzyly. Duży plus dla PR.

  • Hehe – 05.09.2015

    Dobrze że newag tego nie modernizował bo by wyszedł kot dacowiec nie tygrys :D

  • Re: Hehe – 05.09.2015

    No bardzo śmieszne. Co ma malatura do zakładu, w którym wykonywana jest modernizacja? Wszystkie modernizacje są teraz niemal takie same jeśli chodzi o technikę, tylko ściana czołowa inna, bo ZNTK opracował swoją, a Newag swoją.

  • ga – 06.09.2015

    Szkoda, ze nie utrzymali poprzedniej malutury, bo byla calkiem sympatyczna albo czegos na wzor niwej malutury pomorskiego

  • x – 06.09.2015

    kolory jak logo albo krawaty PKP IC :D

  • shogun1983 – 06.09.2015

    @Heneku - kolory to oczywiście rzecz gustu... jednakże aby zachować pewną praktyczność malatury powinny być zachowane określone zasady: 1) maksymalna prostota, umożliwiająca łatwą identyfikację przewoźnika lub operatora i odtworzenie malatury w razie potrzeby; 2) wyraźnie odznaczenie drzwi poprzez stosowanie kontrastu w stosunku do reszty pudła co ma ułatwić dostęp do drzwi osobom słabo widzącym; Tutaj mamy niezachowanie ani jednego, ani drugiego bo z jednej strony pojawia się kolejny wzór, który nie do końca wiadomo czemu ma służyć, a dwa to drzwi są zlane z tłem. Tak naprawdę do całej palety koszmarków malarskich w wydaniu PR dojdzie kolejny dający wrażenie niespójności, chaosu i braku konsekwencji. Jeżeli już chcą iść w te barwy to dałbym sobie spokój z tym "tygrysem". Z malowaniem w PR było różnie, ale schemat czerwono - grafitowo - biały (szary) był dla mnie najlepszy. Prosty i czytelny

  • bun – 07.09.2015

    Malatura tragedia, czemu nie zrobili czegoś na wzór idealnej malatury pomorskiego?

  • złośliwiec – 07.09.2015

    Obrzydliwe, PR-y są w latach 90. nadal, zarówno pod kątem taboru, jak i personelu. Dodatkowo to koszmarne wyczucie estetyki.To malowanie pośród pociągów KW i PKPIC na stonowanym Poznaniu Głównym będzie ich tylko ośmieszać.

  • @shogun1983 – 07.09.2015

    Drzwi maluje się kolorem kontrastowym w stosunku do reszty pudła wyłącznie w składach zgodnych z TSI. EN57 nie są zgodne z TSI (i raczej nigdy nie będą), więc nie ma obowiązku malowania ich drzwi w barwie odmiennej niż boki. Aczkolwiek fakt, że lepiej by one wyglądały gdyby były granatowe.

  • tomwaw – 07.09.2015

    @@shogun to że nie ma obowiązku, nie oznacza że nie należy tak robić- - powody shogun podał w pierwotnym poście. np. kible KM mają kontrastowe drzwi

  • @tomwaw – 07.09.2015

    Mają, bo taką obrały malaturę, ale wcale nie jest to związane z TSI. Impuls 45WE owszem.

  • tomwaw – 08.09.2015

    @@ To, że nie jest to związane z TSI, nie znaczy że nie jest to słuszne. Kontrastowe drzwi uławiają korzystanie osobom słabowidzącym, więc ich zastosowanie to dobra praktya nawet wtedy kiedy przepisy tego nie wymagają. I na odwrót, drzwi zlewające się z pudłem, nawet jeśli dopuszczają je przepisy stanowią złą praktykę. Proste.

  • Całą prawda – 08.09.2015

    A niech będą nawet różowe w czarne kropy to ma jeździć ,Klima ,gniazdko i Wi-Fi i jest ok

  • mati – 30.12.2015

    Czy te tygrysy mają gniazdka 230v przy siedzeniach i czy jest wifi?

  • W@g0n|k EN57 – 19.03.2016

    Te tygrysy wcale nie są takie złe i żałuję, że nie jeżdżą z Łodzi do Warszawy.

  • naprawiam – 23.04.2016

    poki gwarancja jakaś jest-jeżdzimy...-szlag trafia regulacje drzwi automatycznych,woda zalewa kamery...???-zero cześci-ogólnie aaaammmmeeeennn...

  • naprawiam – 23.04.2016

    zapomniałem dodać-gdzie filtry od wszystkich urządzeń??..co za debil wymyslił plastikowe otoczki przy grzejnikach pod siedzeniami?...i co za debil wymyślił papierowe ręczniki w ubikacji o obiegu zamknietym?(są suszarki do rąk)...za jajca bym powiesił-80%usterek wc-zatkane ręcznikami...

  • naprawiam – 23.04.2016

    no i jeszcze co za debil zaprojektował układ hamulcowy...

  • żaba – 19.10.2016

    I skad sie wziela zwiekszona masa hamujaca o ok 30 ton????

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
NASZE TOP 10
Czytane
Komentowane
Filmy
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....