Bez niespodzianek w przetargu na wykonanie napraw okresowych mazowieckich EN57AL i EN57AKL. Oferty złożyły tylko ZNTK Mińsk Mazowiecki, nieco ponad budżetem.
Przetarg dotyczy 27 napraw w poziomie utrzymania P4 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 o symbolu EN57AL oraz 23 napraw w poziomie utrzymania P4 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57AKM. Zamówienie jest podzielone na dwie części, pierwsza obejmuje EN57AL, druga EN57AKM. Na realizację każdego będą 22 miesiące.
W części pierwszej ZNTK zaproponowały kwotę 47.662.992,00 zł brutto, podczas gdy szacunki zamawiającego to 47.490.300,00 zł brutto.
W części drugiej natomiast ZTNK wskazały kwotę 36.216.858,00 zł brutto, przy szacunkach zamawiającego 34.796.700,00 zł brutto.
Jak widać w obu przypadkach jest nieco drożej, czekamy na werdykt komisji przetargowej.
Jak Mińsk zmodernizował to niech sam naprawia...
Po co to naprawiać nie lepiej kupić Darty i linki
Przecież KM będzie miało Flirty 3 , tak więc po co kupować badziew z PESY?
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.