TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

ZNTK Mińsk Mazowiecki wykonają naprawę awaryjną EN57AL-1803
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.06.2017 15:30:31 6 komentarzy
ZNTK Mińsk Mazowiecki wykonają naprawę awaryjną EN57AL-1803

Opolski Oddział Przewozów Regionalnych podpisał z ZNTK Mińsk Mazowiecki umowę na wykonanie naprawy awaryjnej elektrycznego zestawu trakcyjnego EN57AL-1803.

Konieczność wykonania naprawy spowodowana jest najechaniem na samochód osobowy, w wyniku którego w elektrycznym zespole trakcyjnym zostały stwierdzone uszkodzenia: pług odśnieżny, uszkodzony wózek strona wagonu rb, uszkodzone gniazdo HAN, uszkodzona pneumatyka, sprzęg czołowy i malatura.

Za wykonanie powyższych prac Przewozy Regionalne zapłacą 72 809,41 PLN.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZNTK Mińsk Mazowiecki
Przewozy Regionalne
EN57
  • Samochodziarz – 21.06.2017

    Koleje powinny płacić ciężkie kary za najechania na samochody

  • wlkp – 21.06.2017

    I gdzie sa ci wszyscy krzykacze co twierdzą ze utrzymanie nowych pociągów jest tańsze niż zmodernizowanych? Przeciez za taki zakres ipmulsa czy elfa koszty naprawy liczone byłyby w setkach tysięcy a flirta to by trzeba bylo do Szwajcarii transportować

  • Surma Stanisław – 21.06.2017

    Dlatego będziecie jeszcze długo jeździć zaszczanymi szrotami polaczki

  • kubex.. – 22.06.2017

    @wlkp: Flirta do Szwajcarii? A po co jest zakład w Siedlcach? Tam Flirty montują, i z tego co się orientuję też naprawiają.

  • TomTom – 22.06.2017

    W Elfie albo Impulsie do wymiany byłoby kilka komponentów czoła i ewentualnie absorbery, ale wózek raczej nie wymagałby naprawy.Bezpieczeństwo kosztuje. Zderzenie 27WE z EN57AKM potwierdza, że nowy skład jest znacznie bardziej bezpieczny.Swoją drogą to koszty utrzymania nowych jednostek też są mniejsze, bo przeglądy wykonuje się rzadziej i przy wyższych przebiegach.

  • yogeeboo – 22.06.2017

    Zobaczcie cenę za modernizację ED72 - ok 12 mln za sztukę - to w kwestii opłacalności utrzymania. I po modernie te składy mają zwiększyć prędkość do uwaga: 120 km/h. Będą jeździć pewnie przez kolejne 15, 20 a może i więcej lat, a tymczasem wszystkie nowe składy maja prędkość 160 km/h.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....