ZNTK Mińsk Mazowiecki z idealną ofertą w Wielkopolsce

inforail
26.09.2018 06:49
0 Komentarzy

ZNTK Mińsk Mazowieckizłożyły idealną ofertę w przetargu na wykonanie czynności czwartego poziomuutrzymania i prac modernizacyjnych dla ezt serii EN57AKW.

Spółka zaproponowała kwotę 4.920.000,00 zł. Tyle teżwynosiły szacunki zamawiającego. ZNTK zaoferowały też 24 miesięczną gwarancjęna cały pojazd po P4 i pracach modernizacyjnych, oprogramowanie orazdokumentację techniczną, a także 48-miesięczną gwarancji na malaturę pojazdu.Prace firma chce wykonać w ciągu maksymalnie 120 dni kalendarzowych, licząc oddnia podpisania umowy.

Zamawiający wymaga, aby wykonawca oprócz zakresuprzewidzianego w DSU wykonał w każdym ezt w ramach P4 następujące czynności:

1) malowanie całego pudła zgodnie z dotychczasowąkolorystyką i schematem;

2) naniesienie powłoki lakierniczej „antygraffiti”na całym pudle;

3) wymiana herbów Województwa Wielkopolskiego wraz z napisem”Województwo Wielkopolskie” oraz logo Użytkownika i Poznańskiej KoleiMetropolitalnej;

4) naprawa automatów biletowych (2 sztuki/pojazd) wnastępującym zakresie:

a) wymiana: wyróżniacza monet, wyróżniacza banknotów,smarthoppera, zasilacza, akumulatora zasilania awaryjnego i komputera tj.jednostki centralnej (nowy komputer musi posiadać gniazdo USB z możliwościązabezpieczenia wtyczek przed wypadnięciem),

b) wymiana oprogramowania na korzystające z modułu cenowegoKoleje Wielkopolskie, dające możliwość edycji, włączania i wyłączania ofert,zniżek, listy Związku Pracodawców Kolejowych (nowe oprogramowanie nie możeposiadać mniejszej funkcjonalności niż obecne);

c) doprowadzenie do każdego automatu dodatkowego przewodusieci LAN zakończonego wtykiem RJ45.

Dla układów napędowych (silnik trakcyjny + przekładniaosiowa) zamawiający wymaga:

1) wykonania przeglądu i w razie potrzeby naprawy przekładniosiowych, umożliwiającego eksploatację pojazdów do kolejnej naprawy okresowej(nie wymaga się obligatoryjnego wykonania czynności określonych w DSU dział”Zestawy kołowe z łożyskami i maźnicami oraz przekładnia”;

2) obligatoryjnego wykonania czynności określonych w DSUdział „Silnik trakcyjny”.

Zakres prac modernizacyjnych dla każdego pojazdu:

a) modernizacja systemu informacji pasażerskiej;

b) modernizacja systemu monitoringu;

c) montaż rolet okiennych w przedziałach pasażerskich;

d) wydzielenie miejsca dla obsługi pokładowej pociągu;

e) „wprowadzenie zapisu” w rejestratorze zdarzeńsygnałów użycia syren;

f) montaż odświeżaczy powietrza w przedziałach pasażerskichi WC;

g) instalacja w każdym przedsionku okablowania (sieć LAN +zasilanie) dla czterech czytników Poznańskiej Elektronicznej KartyAglomeracyjnej (PEKA); miejsce wyprowadzenia okablowania – do uzgodnienia zZamawiającym (podstawowe parametry techniczne czytnika PEKA: wymiary – 377 x174 x 127 mm (wys. x szer. x dł.), masa – 5,4 kg, znamionowe napięcie zasilania– 24V, pobór mocy – 20W).


Komentarze