ZNTK Mińsk Mazowiecki z idealną ofertą w Wielkopolsce
ZNTK Mińsk Mazowieckizłożyły idealną ofertę w przetargu na wykonanie czynności czwartego poziomuutrzymania i prac modernizacyjnych dla ezt serii EN57AKW.
Spółka zaproponowała kwotę 4.920.000,00 zł. Tyle teżwynosiły szacunki zamawiającego. ZNTK zaoferowały też 24 miesięczną gwarancjęna cały pojazd po P4 i pracach modernizacyjnych, oprogramowanie orazdokumentację techniczną, a także 48-miesięczną gwarancji na malaturę pojazdu.Prace firma chce wykonać w ciągu maksymalnie 120 dni kalendarzowych, licząc oddnia podpisania umowy.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca oprócz zakresuprzewidzianego w DSU wykonał w każdym ezt w ramach P4 następujące czynności:
1) malowanie całego pudła zgodnie z dotychczasowąkolorystyką i schematem;
2) naniesienie powłoki lakierniczej „antygraffiti”na całym pudle;
3) wymiana herbów Województwa Wielkopolskiego wraz z napisem”Województwo Wielkopolskie” oraz logo Użytkownika i Poznańskiej KoleiMetropolitalnej;
4) naprawa automatów biletowych (2 sztuki/pojazd) wnastępującym zakresie:
a) wymiana: wyróżniacza monet, wyróżniacza banknotów,smarthoppera, zasilacza, akumulatora zasilania awaryjnego i komputera tj.jednostki centralnej (nowy komputer musi posiadać gniazdo USB z możliwościązabezpieczenia wtyczek przed wypadnięciem),
b) wymiana oprogramowania na korzystające z modułu cenowegoKoleje Wielkopolskie, dające możliwość edycji, włączania i wyłączania ofert,zniżek, listy Związku Pracodawców Kolejowych (nowe oprogramowanie nie możeposiadać mniejszej funkcjonalności niż obecne);
c) doprowadzenie do każdego automatu dodatkowego przewodusieci LAN zakończonego wtykiem RJ45.
Dla układów napędowych (silnik trakcyjny + przekładniaosiowa) zamawiający wymaga:
1) wykonania przeglądu i w razie potrzeby naprawy przekładniosiowych, umożliwiającego eksploatację pojazdów do kolejnej naprawy okresowej(nie wymaga się obligatoryjnego wykonania czynności określonych w DSU dział”Zestawy kołowe z łożyskami i maźnicami oraz przekładnia”;
2) obligatoryjnego wykonania czynności określonych w DSUdział „Silnik trakcyjny”.
Zakres prac modernizacyjnych dla każdego pojazdu:
a) modernizacja systemu informacji pasażerskiej;
b) modernizacja systemu monitoringu;
c) montaż rolet okiennych w przedziałach pasażerskich;
d) wydzielenie miejsca dla obsługi pokładowej pociągu;
e) „wprowadzenie zapisu” w rejestratorze zdarzeńsygnałów użycia syren;
f) montaż odświeżaczy powietrza w przedziałach pasażerskichi WC;
g) instalacja w każdym przedsionku okablowania (sieć LAN +zasilanie) dla czterech czytników Poznańskiej Elektronicznej KartyAglomeracyjnej (PEKA); miejsce wyprowadzenia okablowania – do uzgodnienia zZamawiającym (podstawowe parametry techniczne czytnika PEKA: wymiary – 377 x174 x 127 mm (wys. x szer. x dł.), masa – 5,4 kg, znamionowe napięcie zasilania– 24V, pobór mocy – 20W).
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze