TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

ZNTK Mińsk Mazowiecki zmodernizują 14WE
InfoRail - Opublikowano: 29.09.2016 14:54:25 4 komentarze
ZNTK Mińsk Mazowiecki zmodernizują 14WE (źródło: YT)

Koleje Śląskie rozstrzygnęły przetarg na wykonanie naprawy 4. poziomu utrzymania dwóch elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 14WE.

Wybrana została oferta złożona przez ZNTK Mińsk Mazowiecki. Rozstrzygnięcie to jest o tyle ciekawe, że producentem jednostek jest Newag.

Przypomnijmy, że zamówienie obejmuje:

? dostosowanie systemu informacji pasażerskiej wraz z systemem monitoringu na pojazdach typu 14WE o nr fabrycznych 01 i 03 do wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie sposobu prowadzenia rejestru oraz sposobu oznakowania pojazdów kolejowych i polecenia Wiceprezesa Urzędu Transportu Kolejowego dotyczącego wdrożenia rekomendacji Państwowej Komisji Badań Wypadków Kolejowych dotyczącej rejestracji obrazu przed pojazdem oraz głosu w kabinie maszynisty,

? wyposażenie w kabinę WC pojazdów typu 14WE o nr fabrycznych 01 i 03 ? to nowość, o której pisaliśmy wczoraj. Toalety mają być w układzie zamkniętym, przystosowane do potrzeb niepełnosprawnych. Będą też przewijaki dla niemowląt,

? wykonanie nowej malatury pojazdów typu 14WE o nr fabrycznych 01 i 03 ? zgodnej z aktualnym schematem malowania pojazdów na Śląsku. Jednostki zyskają zatem biało-niebieskie barwy. Pojawi się też powłoka antygraffiti.

Powyższe prace mają zostać wykonane do 31 grudnia br.

Oferta ZNTK została wybrana jako najkorzystniejsza, mimo, że przekroczyła budżet przewidziany przez przewoźnika na to zadanie. Zamawiający uznał, że może przeznaczyć dodatkowe środki na te prace. ZNTK dostaną finalnie 4.784.700,00 brutto.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZNTK Mińsk Mazowiecki
Koleje Śląskie
14WE
modernizacja
  • PP – 29.09.2016

    Zmienilibyście w końcu to zdjęcie... ile razy można wałkować jedno i to samo? Naprawdę tak ciężko iść/pojechać zrobić jakieś ładne zdjęcie?

  • Gryzly – 29.09.2016

    Czacie patologie? Pesa za 2 członowy SA108-008 na P5 chce 4mln, a na 14WE za 3 pojazdy 3 członowe na P4 4.7mln. Ja wiem, że P5 jest droższe od P4, no ale bez jak że to aż taka różnica.

  • TomTom – 29.09.2016

    Pamiętaj, że tam masz pojazd spalinowy. Czyli więcej ruchomych części do wymiany. Do tego w przetargu na P5 SA108 startowała też FPS, która przegrała. Skoro tak to Pesa nie zaśpiewała sobie tej ceny tylko i wyłącznie od czapy, bo wiedziała, że konkurencja istnieje.P5 to demontaż wszystkiego do gołego szkieletu.14WE w KŚ są 2

  • łiski – 29.09.2016

    Szkoda, że nie założą asynchronów albo choć rozruchu impulsowego...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....