TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBus

InfoTram

ZNTK Mińsk Mazowiecki zmodernizują ED72 Przewozów Regionalnych
InfoRail.pl - Opublikowano: 20.06.2017 22:23:39 7 komentarzy
ZNTK Mińsk Mazowiecki zmodernizują ED72 Przewozów Regionalnych

Przewozy Regionalne rozstrzygnęły przetarg na modernizację ED72. Zgodnie z przypuszczeniami prace zostaną wykonane przez ZNTK Mińsk Mazowiecki.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl oferty w przetargu złożyli:

ZNTK Mińsk Mazowiecki - 147 452 400,00 zł brutto oraz

H. Cegielski-Fabryka Pojazdów Szynowych - 167 629 320,00 zł brutto.

Powyżsi wykonawcy wyrazili zgodę na realizację zamówienia na warunkach określonych w SIWZ oraz we wzorze, w tym w zakresie terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Przy wyborze zwycięzcy zdecydowała cena.

I przypomnijmy, że zmodernizowane pojazdy będą przeznaczone do realizacji pracy przewozowej w ruchu regionalnym z prędkością maksymalną co najmniej 120 km/h na różnych kategoriach linii kolejowych o peronach o wysokościach 300-1000 mm. Powinny spełniać ogólne wymagania w zakresie przystosowania do ruchu regionalnego. Konstrukcja oraz wyposażenie powinny zapewniać komfortową podróż w czasie przejazdu co najmniej do 4 godzin. Prace modernizacyjne mają zostać wykonane do 31 października 2018 roku. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w postępowaniu z prawa opcji, zgodnie z którym może zwiększyć liczbę pojazdów maksymalnie do 7. W takim przypadku umowa, obejmie maksymalnie 12 pojazdów, tj. 5 w ramach zamówienia podstawowego i 7 w ramach prawa opcji.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ED72
Przewozy Regionalne
modernizacja
ZNTK Mińsk Mazowiecki
  • bun – 21.06.2017

    Jak widać prawdziwą kasę robi się na modernie a nie produkcji nowych składów.

  • Mikey – 21.06.2017

    To wychodzi 10 mln netto za modernizację jednego zestawu. Czemu te modernizacje są tak pioruńsko drogie?

  • Mouse – 21.06.2017

    Bo mają duży zakres ?

  • zeus04 – 21.06.2017

    Bo podzespoły kolejowe są bardzo drogie. Na targach w Ostrawie oglądałem "monitor" jednego z czeskich producentów i za ów wytwór zgodny z normami UIC chciano 80 tys koron, czyli prawie 13 tys zł.

  • komes – 21.06.2017

    Niby drogo, ale w porównaniu z drugą ofertą to i tak 20 melonów mniej.

  • yogeeboo – 22.06.2017

    Cenę za modernizację ED72 - ok 12 mln za sztukę - i po modernie te składy mają zwiększyć prędkość do uwaga: 120 km/h. Będą jeździć pewnie przez kolejne 15, 20 a może i więcej lat, a tymczasem wszystkie nowe składy maja prędkość 160 km/h, są wygodniejsze, tańsze w eksploatacji i mają dłuższe przebiegi między poszczególnymi poziomami utrzymania. Chyba jednak lepiej byłoby zamiast modernizować maksymalnie 12 sztuk kupić 8-10 nowych składów.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....